QUIZ 10!
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
QUIZ 10!
hier is tie dan, quiz 10
de prijs is een globidens tandje (zonder wortel)
en de vraag is:
1 waar heb ik vandaag (8 mei) gezocht?
2 hoeveel tand(jes)heb ik gevonden?
3 wat is de lengte van (de grootste) tand
over 2 weken de uitslag
gr
sander
de prijs is een globidens tandje (zonder wortel)
en de vraag is:
1 waar heb ik vandaag (8 mei) gezocht?
2 hoeveel tand(jes)heb ik gevonden?
3 wat is de lengte van (de grootste) tand
over 2 weken de uitslag
gr
sander
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: QUIZ 10!
leuke prijs:)
je bent naar groede geweest, je hebt 75 tandjes gevonden waarvan 4,5 cm de grootste tand was.
gr sean
je bent naar groede geweest, je hebt 75 tandjes gevonden waarvan 4,5 cm de grootste tand was.
gr sean
Hey Sander,
Je bent in groeve \'t Rooth geweest, je hebt 4 tandjes gevonden, de grootste is 2.4cm. Zo, alle drie de antwoorden goed. Ik zal alvast een nieuwe vraag bedenken voor quiz 11.
Grrr Edo
Je bent in groeve \'t Rooth geweest, je hebt 4 tandjes gevonden, de grootste is 2.4cm. Zo, alle drie de antwoorden goed. Ik zal alvast een nieuwe vraag bedenken voor quiz 11.
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- notorynchus
Antw: Antw: QUIZ 10!
LOL !flash schreef:
Hey Sander,
Grrr Edo
Je hebt er 72 gevonden , waarvan de grootste 6,5 cm is en je bent gaan zoeken in Antwerp area.
Frederik
je bent naar mill geweest, hebt 32 tanden gevonden en de grootste is 6.2 cm
gr jeroen
gr jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
ik denk ook dat je in Mill bent geweest zo,n 40 tanden hebt gevonden en de grootste was 5 cm
- Supergraver
Je bent in Texas, USA, geweest en hebt 592 tanden gevonden incl een goude van een goudzoeker uit 1896, de grootste tand was een Mosa tand van 5 cm
Ik hoop echt dat ik nu een keertje de hoofdprijs heb 
Groeten uit Norge!
Martijn

Groeten uit Norge!
Martijn
Ik denk dat ik het weet......
Vandaag heb je een gat van 7 meter breed en 7 meter diep gegraven in je iegen achtertuin. Toen je voorbij de lijken uit de tweede- en de eerste wereldoorlog was en je bijna bezeerde aan een verroeste Mauserbajonet stuitte je op 777 tanden. De grootste tand die je vond was een Megalodon van 7,7 centimeter. Tenslotte heb je momenteel 7 uitkeringsgerechtigden (die doen toch de hele dag geen f***) uit de buurt ingezet om het gat weer dicht te gooien.
<:{{{{{>
Vandaag heb je een gat van 7 meter breed en 7 meter diep gegraven in je iegen achtertuin. Toen je voorbij de lijken uit de tweede- en de eerste wereldoorlog was en je bijna bezeerde aan een verroeste Mauserbajonet stuitte je op 777 tanden. De grootste tand die je vond was een Megalodon van 7,7 centimeter. Tenslotte heb je momenteel 7 uitkeringsgerechtigden (die doen toch de hele dag geen f***) uit de buurt ingezet om het gat weer dicht te gooien.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
Ceraurus gaat het een beetje jongen? Hahaha
Goh, die tanden komen echt je strot uit he.
Het komt me allemaal bekend voor...ik had ook niets met tandjes. Maar dat is wel verdwenen na een leuke dag met mooie vondsten.
Misschien moet je het ook maar eens proberen
Greetz,
René
Goh, die tanden komen echt je strot uit he.
Het komt me allemaal bekend voor...ik had ook niets met tandjes. Maar dat is wel verdwenen na een leuke dag met mooie vondsten.
Misschien moet je het ook maar eens proberen

Greetz,
René
Verba volant, fossilis manent