Gezocht electrisch graveer apparaat
- Tarzan met de korte broek
Gezocht electrisch graveer apparaat
Ik ben op zoek naar een electrische gereedschap waarmee je door middel van trillingen fossielen kunt preparen. Voorwaarde is dsat hte een handzaam model betreft.
Op het internet kwam ik weinig tegen. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald electrisch type gereedschap (merk en type) en mogelijk iets liggen waar hij tegen een schappelijke prijs vanaf wil?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet, Koos
Op het internet kwam ik weinig tegen. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald electrisch type gereedschap (merk en type) en mogelijk iets liggen waar hij tegen een schappelijke prijs vanaf wil?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet, Koos
Vandaag is morgen alweer gisteren, geniet dus!
- Hammerhead
Antw: Gezocht electrisch graveer apparaat
Koos,
Zelf heb ik een Burgess professional engraver.
Ik heb er wat mee zitten prepareren maar vond het een nadeel dat het nogal wat lawaai maakt (voornamelijk voor de omgeving) en dat het apparaat nogal snel warm werd waarna het weer een tijdje moest afkoelen.
Groeten,
Jan
Zelf heb ik een Burgess professional engraver.
Ik heb er wat mee zitten prepareren maar vond het een nadeel dat het nogal wat lawaai maakt (voornamelijk voor de omgeving) en dat het apparaat nogal snel warm werd waarna het weer een tijdje moest afkoelen.
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Ik heb er een van de praxis. Volgens mij is die daar eeuwig in de aanbieding. Ik vind het eigenlijk maar een rotding ivm lawaai, stof dat blijft liggen en de lompheid.
Groet,
Niels
Niels
Bedankt voor jullie reacties!
Misschien zijn er meer forumleden die goede tips hebben!
Alvast bedankt, Koos
Misschien zijn er meer forumleden die goede tips hebben!
Alvast bedankt, Koos
- Everhardus
Hoi,
Ik heb sinds kort een Chicago Pneumatics RP9160, lijkt goed te werken. Het apparaat is handzaam en niet erg luidruchtig. Gekocht via Fitch in een gezamelijke aankoop, zie eerdere berichten op dit forum.
Ik heb nog te weinig ervaring met het ding om uitsluitsel te geven over hoe deze zich gedraagd in keihard gesteente.
Gr,Marcel
Ik heb sinds kort een Chicago Pneumatics RP9160, lijkt goed te werken. Het apparaat is handzaam en niet erg luidruchtig. Gekocht via Fitch in een gezamelijke aankoop, zie eerdere berichten op dit forum.
Ik heb nog te weinig ervaring met het ding om uitsluitsel te geven over hoe deze zich gedraagd in keihard gesteente.
Gr,Marcel
Ik zweer bij mijn Dremel... en naast mijn typische \'dremel\' hebben ze ook graveermateriaal...
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-b ... uage=nl-NL
Z.
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-b ... uage=nl-NL
Z.
The earth has music for those who listen.
Bedankt voor jullie reactie!
Groet, Koos
Groet, Koos