Geen fossiel maar toch mooi.
Geen fossiel maar toch mooi.

Heb net alle berichtjes ans spooklezer overlopen,SPANNENNDDD.
Hebben met z\'n tweeën een mooie tocht bij onze Noorderburen gemaakt.
Vorig jaar hadden we een vracht mammoetkiezen naar Dieren(dorpje bij Arnhem)gebracht en die zijn we nu na determinatie terug gaan ophalen,en naar de rechtmatige eigenaaar terugbrachten.
We hoorden dat er,buiten de veenlijken, een mooie tentoonstelling \"Chinese krijgers\"was,en daarom even een omweg over Assen.
De collectie bevat eveneens zeer mooie, interessante artefacten maar de spots schenen zo storend op het glas,dat er geen deftige foto te maken was.
s\'Avonds even tot in Beetsterzwaag,kiezen afleveren en een hotelletje gezocht.
vandaag naar Klaas en Albert en een zeer fraaie mammoetkies gekocht.
Nu,na bina 800km even .NET als ZWARTlezer overlopen maar ga me direct wassen
Wat die vlinder betreft,tussen Arnhem en Apeldoorn is er een serre met vlindertuin.
Theo
Antw: Geen fossiel maar toch mooi.
Hoi Theo,
Mooie foto\'s. Ik heb op de vlinder na dezelfde onderwerpen vorig weekend gefotografeerd. Heb je lang in de rij gestaan in Assen?
Mijn vrouw en ik waren gelukkig op tijd. 2 uur later stond er 100 meter in de regen te wachten.
Arjen
Mooie foto\'s. Ik heb op de vlinder na dezelfde onderwerpen vorig weekend gefotografeerd. Heb je lang in de rij gestaan in Assen?
Mijn vrouw en ik waren gelukkig op tijd. 2 uur later stond er 100 meter in de regen te wachten.
Arjen
Was zelfs niet zo erg druk.
We konden heel rustig alles bekijken.De afdeling artefacten was zelfs kalm te noemen.
Enkel de zaal met Chinese krijgers was vrij druk en erg drukkend,het zweet gutste over m\'n voorhoofd.
We konden heel rustig alles bekijken.De afdeling artefacten was zelfs kalm te noemen.
Enkel de zaal met Chinese krijgers was vrij druk en erg drukkend,het zweet gutste over m\'n voorhoofd.
Theo
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times
Mooie foto\'s en een originele insteek, Theo.
Het is maar een zeer klein deel van het totale Terracotta-leger, maar je krijgt wel een indrukwekkend beeld. Wist je dat de eerste beelden (allemaal kapot!) pas in 1974 ontdekt zijn? Gewoon door een boer op het land.
Trouwens, het meisje van Yde intrigeert me nog het meest. Je hebt haar schitterend in beeld gebracht.
Het is maar een zeer klein deel van het totale Terracotta-leger, maar je krijgt wel een indrukwekkend beeld. Wist je dat de eerste beelden (allemaal kapot!) pas in 1974 ontdekt zijn? Gewoon door een boer op het land.
Trouwens, het meisje van Yde intrigeert me nog het meest. Je hebt haar schitterend in beeld gebracht.
Time fades away (Neil Young)