Nieuw hierzo... =)
Nieuw hierzo... =)
hallo,
ik ben jordy en ik ben 16 en ik ben net begonnen met het verzamelen van fossielen en haaientanden. (verzamel wel al een tijdje schelpen :p)
Ik heb nu een paar visfossielen en een paar tandjes maar het is allemaal heel beperkt
En ik zou graag willen weten of iemand al zou het maar bijvoorbeeld 1 tandje of een klein frutsel dingetje (leuk woord
) zijn om mijn verzameling een beetje uit te breiden.
Als jullie niet willen dan hoeven jullie ht niet te doen.
ik hoop wat te horen
groetjes jordy
ik ben jordy en ik ben 16 en ik ben net begonnen met het verzamelen van fossielen en haaientanden. (verzamel wel al een tijdje schelpen :p)
Ik heb nu een paar visfossielen en een paar tandjes maar het is allemaal heel beperkt
En ik zou graag willen weten of iemand al zou het maar bijvoorbeeld 1 tandje of een klein frutsel dingetje (leuk woord

Als jullie niet willen dan hoeven jullie ht niet te doen.
ik hoop wat te horen
groetjes jordy
- sharkteethrene
Antw: Nieuw hierzo... =)
Hallo Jordy,
Allereerst welkom op het forum.
En ik heb wel wat leuke frutseldingetjes,lol.
Stuur me even een mail met je adres gegevens,en ik zend je wat toe.
Groetjes,
Rene.
Allereerst welkom op het forum.
En ik heb wel wat leuke frutseldingetjes,lol.
Stuur me even een mail met je adres gegevens,en ik zend je wat toe.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Hallo sluyk, welkom op dit forum. Helaas kan ik in je profiel niet vinden waar je woont. Ben je al lid van een club? Ga je wel is zelf zoeken?
gr
pearl:)
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
hallo pearl,
Ik woon in utrecht en nee ik ben nog niet lid van een club. En ik ga binnenkort een weekendje naar zeeland dan ga ik voor het eerst zoeken.
Groetjes jordy
Ik woon in utrecht en nee ik ben nog niet lid van een club. En ik ga binnenkort een weekendje naar zeeland dan ga ik voor het eerst zoeken.
Groetjes jordy
Hoi Jordy,
Ik woon in Nieuwegein, onder Utrecht. Je mag met mij ook meerijden als ik weer eens naar Mill ga. Het ziet er alleen uit dat het daar de komende maanden over is ivm de zomer.
Wellicht in het najaar?
Arjen
PS Je moet wel vroeg opstaan. Ik heb nog wel een hoofdlamp die je kunt lenen
Ik woon in Nieuwegein, onder Utrecht. Je mag met mij ook meerijden als ik weer eens naar Mill ga. Het ziet er alleen uit dat het daar de komende maanden over is ivm de zomer.
Wellicht in het najaar?
Arjen
PS Je moet wel vroeg opstaan. Ik heb nog wel een hoofdlamp die je kunt lenen

hallo,
bedankt voor het anbod (henk jan en lanselot) Ik zou graag is meegaan om te zoeken! Maar ik ben een beetje een n00b op het gebied van fossielen zoeken maar wat is er mis om in de zomer te zoeken?
@ Henk jan: Waar woon jij dan in utrecht, ik zelf woon in zuilen
@ lanselot: ik zag in je profiel dat je graag vist ik ook
das toevallig 
MVg jordy
[Bewerkt door Sluyk op 02-06-2008 om 15:30 NL]
bedankt voor het anbod (henk jan en lanselot) Ik zou graag is meegaan om te zoeken! Maar ik ben een beetje een n00b op het gebied van fossielen zoeken maar wat is er mis om in de zomer te zoeken?
@ Henk jan: Waar woon jij dan in utrecht, ik zelf woon in zuilen
@ lanselot: ik zag in je profiel dat je graag vist ik ook

MVg jordy
Er is niks mis mee om in de zomer te zoeken, alleen de plek waar ik meestal zoek staat qua nieuwe opspuitingen voorlopig stil. Daarom zoek ik momenteel (soms) elders.
In het najaar hoop ik weer naar de Oss regio te gaan. Dan mag je zeker een keer mee.
Arjen
In het najaar hoop ik weer naar de Oss regio te gaan. Dan mag je zeker een keer mee.
Arjen