waar koop ik goede opbergkastjes?
waar koop ik goede opbergkastjes?
Mijn verzameling fossielen begint zich stilletjes aan op te stapelen, en het wordt eens dringend tijd dat ik een paar opbergkastjes koop. (geen vitrinekasten)Alleen weet ik niet echt waar buiten de ikea, daar vond ik niets.
Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?
Hallo Gilles.ik vrees voor u dat die haaientanden niet uit doel komen.maar aan de kleur van de tanden te zien komen ze wss uit Marokko. Uit Khouribga als ik he tniet mis heb.
Hbej je ze gekocht?Dan vrees ik dat je opgelicht bent.
Opbergkasten ,daaraan kan ik je niet helpen.
maar dit wouw ik je toch even vermelden.
Jim
Jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi,
voor opbergkastjes of -systemen moet je eens kijken bij de Blokker en/of de goedkopere supermarkten en bijvoorbeeld de Action. Ik weet niet of jullie die winkels ook in Belgie hebben maar in dergelijke winkels heb je geregeld allerlij opbergsystemen van plastic die makkelijk te verplaatsen zijn en vaak met veel laadjes en vakjes.
Succes
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-06-2008 om 12:23 NL]
voor opbergkastjes of -systemen moet je eens kijken bij de Blokker en/of de goedkopere supermarkten en bijvoorbeeld de Action. Ik weet niet of jullie die winkels ook in Belgie hebben maar in dergelijke winkels heb je geregeld allerlij opbergsystemen van plastic die makkelijk te verplaatsen zijn en vaak met veel laadjes en vakjes.
Succes
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-06-2008 om 12:23 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?
jimmeke schreef:
Hallo Gilles.ik vrees voor u dat die haaientanden niet uit doel komen.maar aan de kleur van de tanden te zien komen ze wss uit Marokko. Uit Khouribga als ik he tniet mis heb.
Jim
Dat zou inderdaad goed kunnen ik heb ze gekregen van een tante. Ik zal het haar eens vragen. Bedankt in ieder geval om het te vermelden
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?
Van een tante uit Marokko?gilles schreef:jimmeke schreef:
Jim
Dat zou inderdaad goed kunnen ik heb ze gekregen van een tante. Ik zal het haar eens vragen. Bedankt in ieder geval om het te vermelden
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

He Gilles!
een kleine blik in mijn territorium, naar rechts gericht naast elkaar modelletje \'Helmert\'. Een stalen ladenkast van Ikea, zes laden, meerdere kleuren.
Ik gebruik bewust twee kleuren om de verschillende orden aan trilobieten uit elkaar te kunnen houden.
Het nieuwe model heeft tegenwoordig zelfs een inkepinkje per lade om een kaartje in te doen. In elke lade ligt een stuk ikea-deurmat (75 eurocent). De matjes zijn voor de demping van kwetsbare stukken bij het openen en sluiten. Het kastje is € 30 en per kastje heb je drie matjes nodig.
<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 26-06-2008 om 19:57 NL]
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?
dankuceraurus schreef:
He Gilles!
een kleine blik in mijn territorium, naar rechts gericht naast elkaar modelletje \'Helmert\'. Een stalen ladenkast van Ikea, zes laden, meerdere kleuren.
Ik gebruik bewust twee kleuren om de verschillende orden aan trilobieten uit elkaar te kunnen houden.
Het nieuwe model heeft tegenwoordig zelfs een inkepinkje per lade om een kaartje in te doen. In elke lade ligt een stuk ikea-deurmat (75 eurocent). De matjes zijn voor de demping van kwetsbare stukken bij het openen en sluiten. Het kastje is € 30 en per kastje heb je drie matjes nodig.
<:{{{{{>
[Bewerkt door Ceraurus op 26-06-2008 om 19:57 NL]
Antw: Antw: Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?
Nenee een tante uit antwerpen. Ze is een geologe en helpt mij met mijn fossielen te zoeken enzo. en zij gaat geregeld op reis naar zo\'n landen.Gerrit-Jan schreef:Van een tante uit Marokko?gilles schreef:jimmeke schreef:
Jim
Dat zou inderdaad goed kunnen ik heb ze gekregen van een tante. Ik zal het haar eens vragen. Bedankt in ieder geval om het te vermelden![]()
Ik heb precies dezelfde kastjes als Ceraurus en ze werken erg goed. Ze hebben een goed formaat en je kan er ook redelijk zware dingen in kwijt. En ze zijn inderdaad niet duur. Ikea dus
!
Groeten Bram.
Groeten Bram.

Bij de liddle of aldi hebben ze soms van die kunststof stapelkastjes(A4) per 3 te koop. Moet je de krant in de gaten houden. Ik vind de kastjes van Ceraurus erg mooi. Heb zelf van die oude plastic A4 ladekastjes \"gekocht\" voor 2 kroketten:D van collega die digitaal ging toetsen. Op marktplaats heb ik ze ook al is gezien.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)