Sauriers Nederlands
Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Casper schreef:
ok, ik reageer.
ze staan niet op mijn website als je dat bedoelt.
ik zal binnenkort foto\'s maken. veel zijn ze niet waard hoor, de voetsporen zijn nog wel leuk, veel door elkaar.
Groeten, Casper
Wellicht kunnen we wat regelen met die Merycoidodon, mooi ding zoals je weet. Kun je krijgen tegen die voetsporen en die andere dingetjes.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Rob, wil je laten weten wanneer je het fossiel naar mij toestuurt. Ik heb de fossielen gestuurd, je vindt ze prachtig en nu????ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ik heb de fossielen ontvangen.
Ze zijn echt prachtig.
Ik stuur mijn fossiel zo snel mogelijk op.
Groetjes Rob:)
We gaan toch geen gekke dingen doen?????
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
wat betreft die merycoidodon: die koop ik wel gewoon van jeMaarten schreef:Casper schreef:
ok, ik reageer.
ze staan niet op mijn website als je dat bedoelt.
ik zal binnenkort foto\'s maken. veel zijn ze niet waard hoor, de voetsporen zijn nog wel leuk, veel door elkaar.
Groeten, Casper
Wellicht kunnen we wat regelen met die Merycoidodon, mooi ding zoals je weet. Kun je krijgen tegen die voetsporen en die andere dingetjes.

de botjes kun je van me krijgen, van de voetsporen weet ik niet of ik ze wel zomaar ruil.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Nee, ik ga geen gekke dingen doen.Maarten schreef:Rob, wil je laten weten wanneer je het fossiel naar mij toestuurt. Ik heb de fossielen gestuurd, je vindt ze prachtig en nu????ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ze zijn echt prachtig.
Mijn moeder heeft zo\'n envelop gekocht paste precies in. Nou ja.... me broer ging opruimen zag die envelop liggen en gooide hem in de ton.
Dus ik moet weer een andere envelop halen.
Maar de fossiel komt er zekers wel aan hoor.
Moet wel!
[Bewerkt door Ammoniet op 23-03-2005 om 18:28 NL]
groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
Antw: Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Okay, ga ik vanuit Rob!ammoniet schreef:Nee, ik ga geen gekke dingen doen.Maarten schreef:Rob, wil je laten weten wanneer je het fossiel naar mij toestuurt. Ik heb de fossielen gestuurd, je vindt ze prachtig en nu????ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ze zijn echt prachtig.
Mijn moeder heeft zo\'n envelop gekocht paste precies in. Nou ja.... me broer ging opruimen zag die envelop liggen en gooide hem in de ton.
Moet wel!
Maarten
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Rob,maarten schreef:Okay, ga ik vanuit Rob!ammoniet schreef:Nee, ik ga geen gekke dingen doen.Maarten schreef:Rob, wil je laten weten wanneer je het fossiel naar mij toestuurt. Ik heb de fossielen gestuurd, je vindt ze prachtig en nu????ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ze zijn echt prachtig.
Moet wel!
Maarten
Ik weet niet hoe dik die plaat is waar die dino-sporen opstaan.Hou er wel rekening dat je het zeer goed verpakt,ander is alles aan gort bij aankomst.
groetjes, Age
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Sauriers Nederlands
ja, idd. het kan ook zijn dat ze door een stempelapparaat gaan als ze niet in de gaten hebben dat er meer in zit dan brieven. dit stempelapparaat kan je post behoorlijke schade toebrengen...
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik zet gewoon groot op de voorkant: PAS OP, BREEKBAAR.
Dat moeten ze toch wel zien, hoop ik.
Maar het komt wel goed.
Dat moeten ze toch wel zien, hoop ik.
Maar het komt wel goed.
groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Rob,maarten schreef:Okay, ga ik vanuit Rob!ammoniet schreef:Nee, ik ga geen gekke dingen doen.Maarten schreef:Rob, wil je laten weten wanneer je het fossiel naar mij toestuurt. Ik heb de fossielen gestuurd, je vindt ze prachtig en nu????ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ze zijn echt prachtig.
Moet wel!
Maarten
Ik weet niet hoe dik die plaat is waar die dino-sporen opstaan.Hou er wel rekening dat je het zeer goed verpakt,ander is alles aan gort bij aankomst.
groetjes, Age
Oeps, per ongeluk 2 keer aangeklikt.Sorry

[Bewerkt door Frisian-old-age op 24-03-2005 om 09:24 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Hoi Casper,
Reageer je nog op mijn aanbod (via mail).
Maarten
Reageer je nog op mijn aanbod (via mail).
Maarten