Bericht uit Estland
Bericht uit Estland
Hallo allemaal, ik zit op het eilandje Hiiumaa op een hele kleine camping bij Kopu waar ik me net uit de snikhete daktent heb begeven naar een gebouw met 1 douche (heerlijk na aantal campings met alleen een poepdoos) waar ik nu op zit te wachten. En ja hier staat een snelle computer waar je zo gebruik van kunt maken, heel handig.
We zijn langs de kust van Duitsland omhoog gereden naar deze eilandjes hier. Het is een echte strandvakantie geworden, want het weer is al 3 weken heerlijk en hier zelfs heet! Ik verveel me op het strand nooit want ik loop altijd te zoeken. Dat levert hier wel resulataat op, Barnsteen(tjes) uit Polen en hier is het koralen, sponzen en brachiopoden rapen:) en zelfs al paar stukjes van trilootjes.
De Baltische staten doen erg Zweeds/Noors aan met hier en daar nog rare Russische fabrieken/gebouwskeletten van beton. Het is verder allemaal erg modern, de carrefour, en andere frans/spaanse winkels staan hier overal en daar is meer te krijgen in de winkel dan bij ons.
Zo de douche is vrij:)
gr
pearl
We zijn langs de kust van Duitsland omhoog gereden naar deze eilandjes hier. Het is een echte strandvakantie geworden, want het weer is al 3 weken heerlijk en hier zelfs heet! Ik verveel me op het strand nooit want ik loop altijd te zoeken. Dat levert hier wel resulataat op, Barnsteen(tjes) uit Polen en hier is het koralen, sponzen en brachiopoden rapen:) en zelfs al paar stukjes van trilootjes.
De Baltische staten doen erg Zweeds/Noors aan met hier en daar nog rare Russische fabrieken/gebouwskeletten van beton. Het is verder allemaal erg modern, de carrefour, en andere frans/spaanse winkels staan hier overal en daar is meer te krijgen in de winkel dan bij ons.
Zo de douche is vrij:)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Bericht uit Estland
Dat beginnen we hier vandaag ook net te voelen.pearl schreef:
want het weer is al 3 weken heerlijk en hier zelfs heet!
Prettige vakantie nog!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo Pearl,
Benieuwd naar je vondsten, zeker de sponzen. Laat je bij terugkomst wat zien?
groeten uit bewolkt Mantinge,
Jeroen
Benieuwd naar je vondsten, zeker de sponzen. Laat je bij terugkomst wat zien?
groeten uit bewolkt Mantinge,
Jeroen
Hey Pearl
Ben je ook al in Latvia geweest of ga je daar nog naar toe? Laat je ook (eventuele) vondsten uit dat land zien?
(In Mantinge mag het bewolkt zijn, in het westen is het sinds dinsdag prachtig weer.)
vr.gr.
Jan
Ben je ook al in Latvia geweest of ga je daar nog naar toe? Laat je ook (eventuele) vondsten uit dat land zien?
(In Mantinge mag het bewolkt zijn, in het westen is het sinds dinsdag prachtig weer.)
vr.gr.
Jan
De senioribus nil nisi bene
Antw: Antw: Bericht uit Estland
We zijn vanaf Rügen langs de kust naar Estland gereden, dus ook door Letland. Alleen het puntje Rusland hebben we door het binnenland gedaan. En op de weg terug langs de Russische grens gereden dus toen weer door Letland.nestor schreef:
Jan
Eigelijk alleen maar standvondsten gedaan.
En op Hiumaa en de noordkust van Estland lopen de rotsen het strand op dus dat is heel erg handig zoeken.
Gisteren teruggekomen dus nu aan het opruimen en wassen, kreun.
De 2 kratten met stenen die manlief de auto uit heeft gezeuld(onder het motto wat die dames tot 58 kg op de spelen kunnen tillen kan ik ook)staan midden in de kamer nog onaangeroerd en wachten op betere tijden. Ik kan ze niet eens verschuiven vanwege het gewicht dus zal ze leeg moeten pakken:)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey A3,
klinkt goeg. Wat een rondreis. leuk verslagje.
en nu lekker uitpakken en bekijken
Veel plezier daarmee. Ben benieuwd naar de vondsten.
Groet
klinkt goeg. Wat een rondreis. leuk verslagje.
en nu lekker uitpakken en bekijken

Veel plezier daarmee. Ben benieuwd naar de vondsten.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Als je maar uit de buurt van Georgië blijft op t moment! Fijne vakantie en goeie vondsten gewenst!
gr Mart
gr Mart
To share or not to share, that's the question!
Ben zeer benieuwd naar je vondsten. Heeft de rug van je eega het sjouwen overleefd? Gevaarlijk om die kleine vrouwelijke krachtpatsers als voorbeeld te nemen. 
vr.gr.
Jan
[Bewerkt door nestor op 12-08-2008 om 14:58 NL]

vr.gr.
Jan
[Bewerkt door nestor op 12-08-2008 om 14:58 NL]
De senioribus nil nisi bene