Eerlijke vinder: !!! Zeven gezocht !!!!!

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Eerlijke vinder: !!! Zeven gezocht !!!!!

Bericht door De DinoDolsjes » 20 mar 2005, 09:44

Aan allen die afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag in Mill/Langenboom zijn geweest:

Afgelopen vrijdag was ik daar en heb even niet goed opgelet. Op een onbewaakt moment zijn door een veranderende stroom twee van mijn zeven van donker hardhout weggedreven. Volgend forum-lid Age - die zaterdag in Mill was - zijn toen \"....2 zeven helemaal aan de andere kant van de put gevonden.(eentje van donker hout met maasgrootte 0,5 cm ....\" Beide zeven van mij zijn door mij pa (ex-timmerman) gemaakt van donker hardhout. Er zou ook nog een tweede zeef, van hetzelfde type en formaat, maar met fijnere mazen moeten zijn, ze zaten aan elkaar vast met electriciteitsdraad. Je zou dus verwachten, dat ze bij elkaar in de buurt moeten liggen.

Voor de eerlijke vinder: graag even bellen (06-10911889), al is het maar omdat ik het vervelend voor mijn vader vind, dat ik onzorgvuldig met de zeven ben omgegeaan, die hij voor mij gemaakt heeft. Een krijt-fossiel voor je collectie lijkt mij een mooie beloning. Ik hoor graag van jou/jullie!

Groet,
Paul

P.S.: Zegt het voort, het haaientanden wereldje is immers niet zo groot!


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

 
Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Eerlijke vinder: !!! Zeven gezocht !!!!!

Bericht door De DinoDolsjes » 02 apr 2005, 02:10

De eerlijke vinder heeft zich gemeld, sterker nog ik heb hem vanmiddag ontmoet in Mill, en hij woont maar 15 min bij mij thuis vandaan!

Mill was trouwens niet bijster goed vandaag, het laatste uur werd er alleen maar grind opgespoten, dus moesten we onze toevlucht zoeken tot het zeven van de opgeworpen randen. Toch nog een 25-tal haaientanden, diverse bofragmenten en schelpen rijker na vanmiddag.

Groet,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser


Gesloten