22 en 23 November beurs in Osnabruck
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: 22 naar Utrecht en 23 November beurs in Osnabruck
L:DL Dat zal wel lastig worden, als die sowieso vooruit komt (de auto dan)Spongebob schreef:
Lukt dat wel als je zo dicht langs de groeven bij Rheine komt? Ik denk dat je auto niet verder wil
Ik wil zaterdag gaan omdat dan Erwin Hintze er is die ook naar de zee egels van Martijn zal kijken, maar het hangt ook een beetje van het weer af en of mijn vader meegaat, dan kunnen we een rondrit maken en in de camper slapen. Zouden eventueel nog bij jou langs kunnen komen om de boeken te switchen.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 19-11-2008 om 21:21 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: 22 en 23 November beurs in Osnabruck
Wij zijn gisteren naar Osnabruck geweest. Al voor de Duitse grens kwamen we in een halve sneeuwstorm terecht, maar we zijn uiteindelijk toch veilig gearriveerd in Osnabruck, waar toen al zo'n 10 cm sneeuw lag. Door de weersomstandigheden was het 's ochtends niet al te druk, maar we hadden daardoor mooi gelegenheid om alles rustig te bekijken. In Osnabruck zijn relatief veel stands met fossielen, de nodige met mineralen, boeken en gereedschap, maar zeer weinig met sieraden en 'Smuck'. Dit maakt het tot de mooiste beurs in de omgeving en 1 waar we elk jaar naar uit kijken.
We hebben ook nog uitgebreid met Erwin Hintze gesproken en samen koffie gedronken.
Vriendelijke Groeten,
HanS
We hebben ook nog uitgebreid met Erwin Hintze gesproken en samen koffie gedronken.
Vriendelijke Groeten,
HanS
Acanthoceras rothomagense
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: 22 en 23 November beurs in Osnabruck
Vanwewge die slechte weersomstandigheden hebben mijn vader en ik besloten niet te gaan, tot grote spijt, want vorig jaar lukte mij het ook al niet. Ik kreeg toch een tip van Peter dat er binnenkort nog een andere beurs is in Duitsland. Mss dat het mij lukt om daar heen te gaan maar volgend weekend vier ik mijn verjaardag, dus zal dat ook niet gaan lukken. Helaas heb ik Erwin Hintze wederom niet kunnen ontmoeten en ook Hans en zijn maten (en Peter). Geniet nu van een prachtig uitzicht hier (winterlandschap) en hoop op betere tijden.
Groet aan allemaal
Gerrit-Jan
Groet aan allemaal
Gerrit-Jan
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)