uit respect !!
uit respect !!
Geologie van Nederlands Limburg ... hoe je het ook draait of keert : je kan niet om de gebroeders Felder heen ... een "Fenomeen" !!
Als blijk voor hun enorme verdienste en erkenning mochten zij vorige vrijdag nog het ereteken ‘Limburger van Verdienste’ uit hande van gouverneur Léon Frissen van Nederlands Limburg ontvangen !
Hun levensverhaal werd door Wiel Schins in een meer dan 200 blz. tellend boek ‘samengevat’ en is nu verkrijgbaar in de boekhandel.
Gisterenavond echter bereikte mij het bericht dat Werner Felder afgelopen maandag na een aanslepende ziekte is overleden ... bij deze dan ook mijn oprechte deelneming aan zijn familie en wens hen veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Uit respect ....
Als blijk voor hun enorme verdienste en erkenning mochten zij vorige vrijdag nog het ereteken ‘Limburger van Verdienste’ uit hande van gouverneur Léon Frissen van Nederlands Limburg ontvangen !
Hun levensverhaal werd door Wiel Schins in een meer dan 200 blz. tellend boek ‘samengevat’ en is nu verkrijgbaar in de boekhandel.
Gisterenavond echter bereikte mij het bericht dat Werner Felder afgelopen maandag na een aanslepende ziekte is overleden ... bij deze dan ook mijn oprechte deelneming aan zijn familie en wens hen veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Uit respect ....
grtn,mike
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: uit respect !!
Ik heb ook het trieste bericht ontvangen van Werner Felder, en dat nadat ik hem een zeer korte tijd terug nog gesproken heb en hij nog fit stond te hakken in de groeve. Ik heb veel respect voor alles wat hij gedaan heeft.
Gr Sean
Gr Sean
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: uit respect !!
Bij deze ook mijn oprechte deelneming.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)