Makohaai 7cm +
- Frisian-old-age
Antw: Makohaai 7cm +
Hoi Maarten,
Kon het niet laten, deze fraaie I.hastalis uit Mill te posten.Uiteraard een 7+.

groetjes, Age
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Prachtig! Hoe groot is ie precies?
(zou hem overigens niet willen ruilen voor de transition)
Hartelijke groet, Maarten
(zou hem overigens niet willen ruilen voor de transition)
Hartelijke groet, Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Makohaai 7cm +
Hey ilse, die tand bij je verzameling, naast de megalodon, is ook een Carcharodon carcharias hoor!! Zeer mooi!!!ilse schreef:
Hoi Maarten,
Dat is een héééééééél mooie tand voor eigenlijk geen geld. Van welk land is hij afkomstig?
Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door ilse op 04-05-2005 om 22:53 NL]
ja dit vind men blijkbaar leuk.somniosus schreef:Dit vind men blijkbaar leuk; Over of het Isurus of Cosmopolitodus is, mij gelijk, hoewel ik er zeker een mening over heb. Dat breed en smal gedoe is belachelijk. Dus neen, ik wil hierover niet teveel \'discussieren\'. Just funny...Supergraver schreef:
Hier ben ik benieuwd naar! Een discussie over I. hastalis of C. hastalis. Misschien gevolgd door de brede variant en de smalle variant.Ik doe hier niet aan mee, want zelfs de geleerden zijn het hier nog niet over eens.\'What\'s in a name?\'Succes!
Groeten, Martijn
waarom zegt de één cosmopolitodus en de andere isurus tegen dezelfde tand? waarom is het breed en smal gedoe belachelijk? niet dat ik hier enig idee over heb maar lijkt me leuk om te weten. misschien toch maar een apart topic over openen bij overige onderwerpen of vind men dat niet leuk?
Groeten, Casper
P.S: http://www.sharktoothcollector.at/entst ... _haies.htm
dus dit klopt niet?
[Bewerkt door Casper op 05-05-2005 om 21:09 NL]
Post mortem we sort 'em!
- Frisian-old-age

Hoi Maarten,
Die bovenkaakse is 7.3 cm.
Op deze foto mijn grootste onderkaakse van 6.8 cm.,ook uit Mill.
Zijn geen ruil-objecten ook geen koop alleen kijk.

Wat de transision-tand betreft heb ik er eentje van 5.2 cm ook uit Peru verleden jaar via ruiling verkregen.
groetjes, Age
Age,
Transitions zijn super, heb de hele ontwikkeling van mako via licht gekarteld tot echte witte haai, de serie heeft een ere plaats in mijn vitrinekast in de woonkamer, naast mijn ruim 16 cm grote megalodon.
Maarten
Transitions zijn super, heb de hele ontwikkeling van mako via licht gekarteld tot echte witte haai, de serie heeft een ere plaats in mijn vitrinekast in de woonkamer, naast mijn ruim 16 cm grote megalodon.
Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times

Laat ik dan ook een duit in het zakje doen met een eigen vondst: een 7.3 cm onderkaakse uit Mill.
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-05-2005 om 11:17 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Antw: Antw: Makohaai 7cm +
Prachtig, prachtig, prachtig!!De Dinodolsjes schreef:
Laat ik dan ook een duit in het zakje doen met een eigen vondst: een 7.3 cm onderkaakse uit Mill.
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 06-05-2005 om 11:17 NL]
Zo zie je maar, ze zijn er echt! Schaars, maar niet echt zeldzaam! Zojuist: twee mako haaientanden uit Chili + nog een witte haaientand uit Chili allemaal 7,2 cm geregeld, alledrie voor een prijs ver onder de door Age aangegeven prijs! Voor Chili ben ik bezig met een 8+ mako tand. Ik hou me aanbevolgen voor een Nederlandse tand van 7 + cm.
Maarten
- Frisian-old-age
Hoi Maarten,
Vraag en aanbod bepalen de prijs.Er is over het algemeen veel aanbod van I.hastalis en C.carcharias uit Peru\\Chili,dus lage prijzen.
Via Ebay-Amerika kun je vanwege de lage dollar koers aan leuke tanden voor een leuke prijs komen.Daar staat echter tegenover dat je wel extra geld kwijt bent aan verzendkosten,Paypal, etc.Ook dit dien je alshetware door te berekenen in je aangekochte tand(en).
Grote I.hastalistanden uit Mill zijn een gewild verzamelobject in Amerika.
Het is makkelijker deze tanden daar te ruilen dan te verkopen.
Ikzelf heb verleden jaar een I.hastalis tand, maatje 6.9 cm geruild tegen een perfect gave C.megalodon posterior,maatje 7.8 cm,ter waarde van 85 dollar.Ik bedoel maar.
groetjes, Age
Vraag en aanbod bepalen de prijs.Er is over het algemeen veel aanbod van I.hastalis en C.carcharias uit Peru\\Chili,dus lage prijzen.
Via Ebay-Amerika kun je vanwege de lage dollar koers aan leuke tanden voor een leuke prijs komen.Daar staat echter tegenover dat je wel extra geld kwijt bent aan verzendkosten,Paypal, etc.Ook dit dien je alshetware door te berekenen in je aangekochte tand(en).
Ikzelf heb verleden jaar een I.hastalis tand, maatje 6.9 cm geruild tegen een perfect gave C.megalodon posterior,maatje 7.8 cm,ter waarde van 85 dollar.Ik bedoel maar.

groetjes, Age
Antw: Antw: Makohaai 7cm +
Verzendkosten koay! Maar sinds wanneer betaal jij voor paypall? En een perfecte posterior meg in die maat heb je voor een paar tientjes hoor! Age, je betaalt teveel !Als ik in de toekomst wat voor je moet regelen hoor ik het wel!frisian-old-age schreef:
Hoi Maarten,
groetjes, Age
- Frisian-old-age
Hoi Maarten,
Ten eerste heb ik totaal niks voor die posterior betaald, behalve dan 7 euro voor verzendkosten naar Amerika.
Ten tweede: Ik heb voor enkele weken terug gezien dat verschillende verkopers een x bedrag vroegen betreffende hun gemaakte kosten van hun paypal-account of behoorlijke verzendkosten rekenden.
Als je in de toekomst iets voor me kunt of wilt regelen betreffende een of andere aanschaf, geef ik wel een gil.Ok?
groetjes, Age
Ten eerste heb ik totaal niks voor die posterior betaald, behalve dan 7 euro voor verzendkosten naar Amerika.
Ten tweede: Ik heb voor enkele weken terug gezien dat verschillende verkopers een x bedrag vroegen betreffende hun gemaakte kosten van hun paypal-account of behoorlijke verzendkosten rekenden.
Als je in de toekomst iets voor me kunt of wilt regelen betreffende een of andere aanschaf, geef ik wel een gil.Ok?

groetjes, Age