Fossiel kopen.

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Ammoniet
Fossiel kopen.

Bericht door Ammoniet » 06 mei 2005, 20:20

Ik weet niet of het hier hoort maarja.
Ik wil een fossiel kopen op ebay maar het lukt me steeds maar niet. Ik kan me niet inschrijven ofzo. Kan of wil er iemand helpen?

Alvast bedankt. Groeten Rob :)

groet,

Yma van den Driest

Frisian-old-age
Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Frisian-old-age » 06 mei 2005, 20:28

Hoi Rob,

Voordat je in kunt loggen, moet je een account maken.Gewoon die bijhorende instructies volgen dan lukt het wel.
Zonder dat account kun je niet inloggen en ook niet bieden.

groetjes, Age

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Ammoniet

Bericht door Ammoniet » 06 mei 2005, 20:33

Een account maken lukt ook niet. Ik krijg geen mail terug. Ik heb het al zovaak geprobeerd, maar het lukt niet.

Groeten Rob :)

groet,

Yma van den Driest

Frisian-old-age
Antw: Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Frisian-old-age » 06 mei 2005, 20:39

ammoniet schreef:
Een account maken lukt ook niet. Ik krijg geen mail terug. Ik heb het al zovaak geprobeerd, maar het lukt niet.

Rob,

Helemaal bovenaan staat een balkje met: home \\ betalen \\ inschrijven.Gewoon daar opklikken krijg je een inschrijfformulier, invullen en klaar.

groetjes, Age

Ammoniet
Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Ammoniet » 06 mei 2005, 20:40

frisian-old-age schreef:
ammoniet schreef:

Rob,

Helemaal bovenaan staat een balkje met: home \\ betalen \\ inschrijven.Gewoon daar opklikken krijg je een inschrijfformulier, invullen en klaar.

groetjes, Age

Dat heb ik gedaan maar ik kom niet verder. Ik moet het bevestigen maar ik krijg geen mail terug.

groet,

Yma van den Driest

Ammoniet
Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Ammoniet » 06 mei 2005, 20:43

ammoniet schreef:
frisian-old-age schreef:
ammoniet schreef:

Rob,

groetjes, Age

Dat heb ik gedaan maar ik kom niet verder. Ik moet het bevestigen maar ik krijg geen mail terug.

Ik weet hoe het volgens mij komt maar het lukt nog niet. Want ik ben van stap 1 zo naar stap 3 gegaan en ik kom niet bij stap 2. En stap 2 is een gebruikersnaam maken en een wachtwoord kiezen. En dat kan ik niet invullen.

Groetjes Rob

groet,

Yma van den Driest

Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Frisian-old-age » 06 mei 2005, 21:03

ammoniet schreef:
ammoniet schreef:
frisian-old-age schreef:
ammoniet schreef:

Rob,

groetjes, Age

Ik weet hoe het volgens mij komt maar het lukt nog niet. Want ik ben van stap 1 zo naar stap 3 gegaan en ik kom niet bij stap 2. En stap 2 is een gebruikersnaam maken en een wachtwoord kiezen. En dat kan ik niet invullen.

Groetjes Rob

De gebruikersnaam en wachtwoord moet jezelf bedenken en onthouden natuurlijk.
Met je gebruikersnaam maak je jezelf bekend aan andere bieders en verkopers. tenminste als je ergens een bod opuitbrengt.Wanneer je een bieding hebt gewonnen dmv het hoogste bod, krijg je en moet je positieve c.q negatieve feedback ten aanzien hoe de verkoop is verlopen.Hoe meer positieve feedback je krijgt des te meer andere kopers\\verkopers je zien als een ebayer waar het vertrouwd mee handelen is.

groetjes, Age

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 11 mei 2005, 19:51

Ik zou niet zomaar bij eBay kopen...
ik vind het erg onbetrouwbaar en je kunt weinig als het fossiel nep blijkt te zijn.
volgens mij moet je gewoon bij een betrouwbare handelaar met een eigen, bekende website kopen. dat lijkt mij het veiligst, hoewel het misschien iets duurder is.

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

ziepe
Been thanked: 4 times

Bericht door ziepe » 11 mei 2005, 20:30

Ben je niet te jong om financiele transacties te doen op\'t net - misschien blokt ebay jou daarvoor ??

Ziepe

The earth has music for those who listen.

Maarten
Antw: Antw: Fossiel kopen.

Bericht door Maarten » 11 mei 2005, 21:52

Casper schreef:
Ik zou niet zomaar bij eBay kopen...
ik vind het erg onbetrouwbaar en je kunt weinig als het fossiel nep blijkt te zijn.
volgens mij moet je gewoon bij een betrouwbare handelaar met een eigen, bekende website kopen. dat lijkt mij het veiligst, hoewel het misschien iets duurder is.

Groeten, Casper
Ben het met Casper eens, wil je met een rdelijke zejerheid op ebay kopen dan moet je het klappen van de zweep kennen, overigens kun je soms errug leuke dingen voor weinig kopen....

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gesloten