Wintermaanden
Wintermaanden
Wat doen jullie zoal met jullie fossielen verzameling als het winter is?
Als het te koud is om te zoeken ben ik meestal bezig met het uitprepareren van fossielen of het determineren ervan.
Het komt er meestal op neer dat ik in de zomer een voorraad opbouw die ik dan in de winter verwerk.
Als het te koud is om te zoeken ben ik meestal bezig met het uitprepareren van fossielen of het determineren ervan.
Het komt er meestal op neer dat ik in de zomer een voorraad opbouw die ik dan in de winter verwerk.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Wintermaanden
Studeren, helaas... Ik weet niet hoe het systeem in Nederland in elkaar zit, maar aan de univ van Leuven hier hebben we examens in januari. Dus mag ik mijn zoekplannen een paar maandjes opbergen.
Vroeger ging ik wel af en toe zoeken in de winter, maar het wordt zo vroeg donker dan he
Vroeger ging ik wel af en toe zoeken in de winter, maar het wordt zo vroeg donker dan he
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
ik ga waarschijnlijk ook prepareren, toen ik in het ziekenhuis lag kreeg ik mooie mesosaurus resten...
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
hallo
in de winter kan je natuurlijk niet veel gaan zoeken
in de winter zoek ik wel informatie over de groeves die ik zou willen bezoeken in de lente of de zomermaanden dat is ook een leuke bezigheid, zo weet je op voorhand naar wat je moet zoeken, of wat je er kan vinden.
naast dat is het prepareren van de gevonde fossielen ook leuk
in de winter kan je natuurlijk niet veel gaan zoeken
in de winter zoek ik wel informatie over de groeves die ik zou willen bezoeken in de lente of de zomermaanden dat is ook een leuke bezigheid, zo weet je op voorhand naar wat je moet zoeken, of wat je er kan vinden.
naast dat is het prepareren van de gevonde fossielen ook leuk
* Scientia et Miratio *
ik ga naar catzand over 2 weken ijgelijk zouden we mijn oom en ik 3 weken geleden al gaan maar ja
wij gaan in de winter omdat de zee dan wat ruiger is!!
[Bewerkt door marijn op 28-02-2004 om 18:47 NL]
wij gaan in de winter omdat de zee dan wat ruiger is!!
[Bewerkt door marijn op 28-02-2004 om 18:47 NL]
groeten marijn,