Reptielen Nederland
Reptielen Nederland
Dat er een aantal fossielen van Reptielen in Nederland zijn gevonden zoals zeeschildpad-schild is bekend.
Wie weet welke fossielen er van Reptielen er zoal in heel Nederland zijn gevonden?
Wie weet welke fossielen er van Reptielen er zoal in heel Nederland zijn gevonden?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Reptielen Nederland
in het limburgse krijt zijn Krokodillen bekend, thoracosaurus. een vriend van me heeft een juvenil werveltje ervan, mosasaurus ook een reptiel uit het limburgs krijt
Nothosaurus
Rhynchosauroides peabodyi
Procolophonichnium winterswijkense
Rhynchosauroides peabodyi
Procolophonichnium winterswijkense
http://www.freewebs.com/robbysfossilsite/
Tanystropheus antiquus,Placodus gigas,Anarosaurus,Cymatosaurus,Neusticosaurus,Saurophargus,Iguanodon
en vergeet de onbeschreven dinosaurus uit het limburgs krijt niet
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Reptielen Nederland aanvulling
Hallo Allemaal,
ik ben te onduidelijk geweest en bedoelde eigenlijk vindplaatsen van fossielen van familieleden van de huidige Reptielen die nog in Nederland voor komen!
ik ben te onduidelijk geweest en bedoelde eigenlijk vindplaatsen van fossielen van familieleden van de huidige Reptielen die nog in Nederland voor komen!
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY