gepuntlast zeefgaas
gepuntlast zeefgaas
Ha
Ik werk voor een archeologisch bedrijfje (Bilan), dat haar zeven wil vervangen.
Nu ben ik op zoek naar gepuntlast zeefgaas met een maaswijdte van 5 mm.
Zelf heb ik al wat rond gebeld, maar het is of heel duur of de maaswijdte is te groot. Weet iemand van jullie een leverancier hier voor?
Wat werkt eigenlijk beter voor zeven, geweven gaas of gelast gaas? Wat is jullie ervaring?
Bedankt.
groetjes
Bram
Ik werk voor een archeologisch bedrijfje (Bilan), dat haar zeven wil vervangen.
Nu ben ik op zoek naar gepuntlast zeefgaas met een maaswijdte van 5 mm.
Zelf heb ik al wat rond gebeld, maar het is of heel duur of de maaswijdte is te groot. Weet iemand van jullie een leverancier hier voor?
Wat werkt eigenlijk beter voor zeven, geweven gaas of gelast gaas? Wat is jullie ervaring?
Bedankt.
groetjes
Bram
Antw: gepuntlast zeefgaas
ehm? gelast gaas? Brico? Tuincenter? Bouwmarkt? Als het in roestvrijstaal moet zijn, dan kan je wel wat zoeken ... Ik had geluk met enkele keren op een ijzerhandel wat te vinden ..
Geweven gaas zou makkelijker moeten gaan, maar het enige nadeel is de dikte; geweven is dikwijls dikkere draad en dat zeeft moeilijker... ideaal zou dus een dunne geweven draad zijn (inox is ook veel sterker en gaat vanzelfsprekend niet roesten ..)
Geweven gaas zou makkelijker moeten gaan, maar het enige nadeel is de dikte; geweven is dikwijls dikkere draad en dat zeeft moeilijker... ideaal zou dus een dunne geweven draad zijn (inox is ook veel sterker en gaat vanzelfsprekend niet roesten ..)
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Bij Intratuin, kan je diverse maten en diktes krijgen zelf van plastic!
Groetjes Johwi
Groetjes Johwi
SeeYou!
hoi dan moet je gewoon ff googl en op 5mm gaas gelasten dan krijg je diverse bedrijven ze hebben rvs gegalvaniseerd en noem maar op voor mij zat de dichtbijzijnste in rotterdam maar er zitten er wel meer gewoon ff bellen en vragen naar de prijs succes grtn arien