Denemarken
- Supergraver
Denemarken
Aangezien een Fossiel.net excursie naar Denemarken er dit jaar, naar de percentages kijkend, niet meer inzit. Lijkt het me leuk om alvast een balletje op te gooien voor de mensen die het misschien wel de moeite waard vinden om een fossiel bezoekje te brengen aan Denemarken.
Kijk zelf even bij Denemarken http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vin ... denemarken
Er zijn verschillende vindplaatsen op Jutland, hoewel niet alle lokaties op Jutland ideaal zijn voor een groep van 20 man. Op Slælland (Oost) zijn wel een aantal grote groeves. En een uitstapje naar de kliffen van Møn en het museum daar lijken me ook erg voor de hand liggend. Kortom een legio aan mogelijkheden.
In april tref ik oa Taco in Hannover en wellicht zullen we dan het een en ander bespreken (lokaties, etc etc)
Voor een ieder die interesse heeft, laat mij even via de mail weten wat je mogelijkheden zijn vwb voorkeurs data, seizoen etc etc. Dan kunnen we wellicht alvast een ruwe schets maken.
Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 16-02-2009 om 09:23 NL]
Kijk zelf even bij Denemarken http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vin ... denemarken
Er zijn verschillende vindplaatsen op Jutland, hoewel niet alle lokaties op Jutland ideaal zijn voor een groep van 20 man. Op Slælland (Oost) zijn wel een aantal grote groeves. En een uitstapje naar de kliffen van Møn en het museum daar lijken me ook erg voor de hand liggend. Kortom een legio aan mogelijkheden.
In april tref ik oa Taco in Hannover en wellicht zullen we dan het een en ander bespreken (lokaties, etc etc)
Voor een ieder die interesse heeft, laat mij even via de mail weten wat je mogelijkheden zijn vwb voorkeurs data, seizoen etc etc. Dan kunnen we wellicht alvast een ruwe schets maken.
Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 16-02-2009 om 09:23 NL]
Antw: Denemarken
Hoi Martijn,
Ons lijkt dat een fantastisch plan.
Wij wonen in het noorden van het land en Denemarken is dus goed te doen.
Frankrijk en zuid Duitsland is voor ons denk ik net zo ver.
Qua data kan ik niet veel zeggen, alleen het liefst niet tussen 13 juli en 30 juli, dan gaan we naar zuid frankrijks. Tips betreffende zoeklocaties zijn welkom.
groetjes Mirjam en Robert
Ons lijkt dat een fantastisch plan.
Wij wonen in het noorden van het land en Denemarken is dus goed te doen.
Frankrijk en zuid Duitsland is voor ons denk ik net zo ver.
Qua data kan ik niet veel zeggen, alleen het liefst niet tussen 13 juli en 30 juli, dan gaan we naar zuid frankrijks. Tips betreffende zoeklocaties zijn welkom.
groetjes Mirjam en Robert
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Galeocerdo
Antw: Denemarken
Hmmmm.... Rondje Denemarken, klinkt aanlokkelijk. Daar moeten we het onder het genot van een "flaske øl" maar eens over hebben. Ik heb er wel mijn ideeën over
.

Gr. Taco
Antw: Antw: Denemarken
Mijn naam kun je ook noteren! Ik woon in Drenthe, dus voor mij dichtbij (7 uur rijden en je zit midden in Jutland). Ben er klaar voor!
wim