Haaientanden oorbellen
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Haaientanden oorbellen
haha,
vind dit toch wel wat anders dan de gebruikelijke "bling bling" maar waardeer je eerlijkheid.
Wat bedoel je met goud of zilver spuiten? De tandjes??? Dat is "not done" vind ik (tenminste, lijkt mij niet mooi en jammer van het fossiel)
Ik zal bij de volgende foto's ook even een maatbalkje zetten. Deze oorbellen zijn idd ingezoomd.
Groet
vind dit toch wel wat anders dan de gebruikelijke "bling bling" maar waardeer je eerlijkheid.
Wat bedoel je met goud of zilver spuiten? De tandjes??? Dat is "not done" vind ik (tenminste, lijkt mij niet mooi en jammer van het fossiel)
Ik zal bij de volgende foto's ook even een maatbalkje zetten. Deze oorbellen zijn idd ingezoomd.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Ik bedoelde de tandjes inderdaad 

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Hallo,
Je vroeg waar de vrouwen bleven?
Nou deze vrouw was druk bezig om haar (samen met haar man) en natuurlijk zijn zeef te maken zodat hij op tijd klaar is voor zaterdag. ZOdat ik zelf ook eindelijk tandjes kan vinden.
De oorbellen zien er goed uit, niet dat ik oorbellen draag maar een hele leuke ketting zoumisschien wel wat voor mij zijn.
@Gerrit Jan
is 9 uur een goede tijd voor zaterdag?
groetjes Mirjam (en Robert)
Nou deze vrouw was druk bezig om haar (samen met haar man) en natuurlijk zijn zeef te maken zodat hij op tijd klaar is voor zaterdag. ZOdat ik zelf ook eindelijk tandjes kan vinden.
De oorbellen zien er goed uit, niet dat ik oorbellen draag maar een hele leuke ketting zoumisschien wel wat voor mij zijn.
@Gerrit Jan
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Haaientanden oorbellen
Ik zal je tzt een ketting laten zien. Ps: 9:00 uur is een mooie tijd!romi113 schreef:
Hallo,
@Gerrit Jan
Groet
Ok tot 9 uur dan maar.
En ik wacht nog even op die ketting. Misschien vind ik wel een hele mooie tand, die leuk is voor een ketting.
groetjes Mirjam
En ik wacht nog even op die ketting. Misschien vind ik wel een hele mooie tand, die leuk is voor een ketting.
groetjes Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Misschien moet je ervan uit gaan dat de wetenschappelijke waarde van haaientanden in sierraden gewoon verdwijnt. Dan kan je zonder scrupules verder kijken naar het ontwerp en de uitdaging aangaan. Een gaatje boren (om een haakje te bevestigen) zal zeker niet roesten met zilver- koper- of inoxdraad. Misschien kan je zelfs een tand of fossiel doormidden zagen of in stukjes laten bengelen... of een tandje door een tandje monteren? Of heel kleine tandjes in serie zetten .. enfin .. alles wat maar afstapt van die 1000 en één dezelfde kettinkjes of oorbellen:)
Zijn ammonietjes niet mooier dan haaientanden ?
Zijn ammonietjes niet mooier dan haaientanden ?

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Hoi GJ, ik vind ze leuk!!
Met gaatjes boren heb ik ervaring, niet doen, gaan de tanden vaak van kapot!! Van een wat grotere tand al een ketting voor manlief gemaakt, dan vind ie mijn hobby wel leuk:) Megs in de oren zijn ook aardig, maar wat zwaar:D
Belemnieten heb ik ook al in de oren gehad, moet je wel steeds uitleggen wat dat zijn. Heb ik uiteindelijk weggeven, met die kleine belemnietjes die ik genoeg heb van Hannover(of grote puntjes) kan ik immers zo weer nieuwe maken:)
gr
pearl
Met gaatjes boren heb ik ervaring, niet doen, gaan de tanden vaak van kapot!! Van een wat grotere tand al een ketting voor manlief gemaakt, dan vind ie mijn hobby wel leuk:) Megs in de oren zijn ook aardig, maar wat zwaar:D
Belemnieten heb ik ook al in de oren gehad, moet je wel steeds uitleggen wat dat zijn. Heb ik uiteindelijk weggeven, met die kleine belemnietjes die ik genoeg heb van Hannover(of grote puntjes) kan ik immers zo weer nieuwe maken:)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Belemnieten in je oor gehad??? Hoe dan 
Leuk dat je ze mooi vindt. Dacht al!?
Dries: volgende keer bij jou leg de zilverdraad en kralen maar alvast klaar (L:DL)
Groet

Leuk dat je ze mooi vindt. Dacht al!?
Dries: volgende keer bij jou leg de zilverdraad en kralen maar alvast klaar (L:DL)
Groet
Die bellemietjes lijken me ook wel iets anders 
Maarehm .. ik kan er nu echt niet rond dat ik een gaatje boren mooier vind dan die draad zomaar errond.
Doen we geen wedstrijd 'sierraadje maken' anders - ik voel het al kriebelen.

Maarehm .. ik kan er nu echt niet rond dat ik een gaatje boren mooier vind dan die draad zomaar errond.
Doen we geen wedstrijd 'sierraadje maken' anders - ik voel het al kriebelen.
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Supergraver
Wat een onderwerp zeg en wat een reacties, hahaha.
Lekker zelf weten hoor, ik vind het persoonlijk niks, maar aan de andere kant maakt het weinig uit of je derde rangs tanden in een grote bak liggen of bij de buurvrouw in haar oren hangen
Gr
Martijn
PS: ben de laatste tijd niet meer zo 'aanwezig', heb het nl een beetje druk
Lekker zelf weten hoor, ik vind het persoonlijk niks, maar aan de andere kant maakt het weinig uit of je derde rangs tanden in een grote bak liggen of bij de buurvrouw in haar oren hangen

Gr
Martijn
PS: ben de laatste tijd niet meer zo 'aanwezig', heb het nl een beetje druk