Zin in een weekend Escalles !?
Antw: Zin in een weekend Escalles !?
Hoi Tom,
Grappig, dat je foto hebt genomen van die lege plastic flessen, want dit "kunstwerk" is gemaakt door Jos van den Broek, schrijver van de boekjes Strandvondsten en Strand evolutie. Wij hebben hem ontmoet bij CBN, vrijdag 1-5-2009 en hij vertelde ons toen hierover.
Groet, Trudy
Grappig, dat je foto hebt genomen van die lege plastic flessen, want dit "kunstwerk" is gemaakt door Jos van den Broek, schrijver van de boekjes Strandvondsten en Strand evolutie. Wij hebben hem ontmoet bij CBN, vrijdag 1-5-2009 en hij vertelde ons toen hierover.
Groet, Trudy
Geniet van het leven.
Ziet er super uit daar die omgeving.Ik houd me ook aanbevolen voor een volgend weekendje.Mooi die spons.Verder goed gevonden?
Hoi Tom,
Mooie foto's. Volgende keer ga ik graag mee. Weer eens wat anders. Deze keer ging het helaas niet om bekende redenen.
gr
Jeroen
Mooie foto's. Volgende keer ga ik graag mee. Weer eens wat anders. Deze keer ging het helaas niet om bekende redenen.
gr
Jeroen
Ook wij houden ons aanbevolen om een weekendje naar Escalles tegaan.
Groetjes Robert en Mirjam
Groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
@ Gerrit-Jan (Laat maar weten als het weer kriebelt)
Het kriebelt altijd, maar soms moet ik werken.
@ Trudy : Ik vroeg me al af wie er zo aan het verzamelen geweest was. De handschoen kwam me bekend voor http://www.panoramio.com/photos/original/21754491.jpg maar 't is een andere denk ik.
@ Jeroen (om bekende redenen)
D'r zijn veel belangrijker zaken dan steentjes verzamelen, hoewel we dat wel eens vergeten.
@ Robert en Mirjam
Ik denk dat ik me de volgende keer eerder meld en een bus meeneem
Het kriebelt altijd, maar soms moet ik werken.
@ Trudy : Ik vroeg me al af wie er zo aan het verzamelen geweest was. De handschoen kwam me bekend voor http://www.panoramio.com/photos/original/21754491.jpg maar 't is een andere denk ik.
@ Jeroen (om bekende redenen)
D'r zijn veel belangrijker zaken dan steentjes verzamelen, hoewel we dat wel eens vergeten.
@ Robert en Mirjam
Ik denk dat ik me de volgende keer eerder meld en een bus meeneem

Time fades away (Neil Young)
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Sorry Erik, jij ook natuurlijk.Erik-B schreef:
en ik dan Tom?
We nemen een dubbeldekker

@ Trudy : Het lijkt toch wel eenzelfde handschoen, maar het is z'n tegenpool.
[Bewerkt door Spongebob op 07-05-2009 om 20:26 NL]
Time fades away (Neil Young)