Fossiel.net weekend/week

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Gerrit-Jan » 01 jun 2009, 17:41

Spongebob schreef:
Erik-B schreef:
Zou eventueel ook wel naar CBN willen
Strak plan Erik!
Alleen van het idee word ik al vrolijk :D

CBN, ja ook mooi

Was ik maar met z'n tweetjes dan ging ik naar CBN en Denemarken, maar gezien we CBN al hebben gehad ben ik voor Denemarken. Ik heb de camping al geregeld :D ;)

Groet

Ps: @Martijn; keuze genoeg daar zo te zien. Heb je al voorwerk gedaan. Ik hebook nog het een en ander in boekvorm. Zal eens kijken of ik het ergens kan scannen.

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Erik-B
Been thanked: 1 time
Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Erik-B » 01 jun 2009, 18:08

Fakse lijkt me wel intressant.Mooi materiaal valt daar te vinden

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Frederik » 01 jun 2009, 19:09

Supergraver schreef:
Gerrit-Jan schreef:
(Idd wel jammer dat je vraag niet serieus genomen wordt)
Ja ik weet ook al wel waarom, nl omdat er bijvoorbaat al is gesteld dat Denemarken te ver weg is.
Erg gezellig jongens. Op die manier moet je natuurlijk niet snel antwoord verwachten. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord dat Denemarken als bestemming niet serieus zou overwogen worden. Wat dat betreft zorgt jullie speculatie dus voor een primeur waar je best trots op mag zijn. Of niet.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 01 jun 2009, 19:39

Dag Frederik,

ons ietwat cynische maar niet kwalijk bedoelde opmerking komt niet uit de lucht vallen!! In de "wandelgangen", ontmoetingsplekken en verscheidene excursies is toch al aardig gespeculeerd/gesproken over de Eifel. In dat opzicht roept dit bij menigeen vragen op. Ik zie hier ook in dit topic wederom de behoefte aan concrete data ivm schoolvakanties en vrije dagen etc.
Ook dient rekening gehouden te worden met reserveringen (spreek inmiddels uit ervaring).

Groet

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

romi113

Bericht door romi113 » 01 jun 2009, 20:25

@frederik

Ik vind jouw antwoord ook niet helemaal kloppen Frederik.
Als je even terug kijkt in jouw berichten en die van de webmaster, dan kun je lezen dat jullie al een gebied hadden uitgekozen/voorgesteld (zie quotes hieronder).
En ook al hulp aan anderen hebben gevraagd voor de organisatie. Waarop je trouwens helemaal geen antwoord krijgt als je je hiervoor aanmeld.

--------------------------------------------

We hebben net het weekendje Hannover gehad, maar het is altijd goed om vooruit te denken.

In Hannover hebben we het over de mogelijkheid gehad om in het najaar nog een weekend te organiseren.

Het weekend naar Noord Frankrijk vorig jaar was niet vol. Voor velen was de afstand een probleem voor een weekend. Niet voor niets komt de Belgische Ardennen in de Poll als winnaar uit de bus. Belangrijk is om het aantal reisuren te beperken. Denemarken is leuk, maar voor een full scale fossielweekend te ver weg.

De Ardennen zijn we al eens geweest. Noord Frankrijk ook. Wat binnen redelijke afstand overblijft is de Duitse Eifel. Mijn voorstel is dan ook om naar de Eifel te gaan.

Vele scholieren hebben ook geklaagd over het samenvallen met examens. Ik wil dan ook voorstellen om het weekend in September te houden. Veel akkers liggen dan ook braak, wat ideaal kan zijn voor het zoeken in de Eifel.

Wie zou willen meehelpen om te organiseren?
4 Personen lijken me nodig voor de volgende zaken:
- campinglokatie regelen
- vindplaatsen en toestemming regelen
- inkoop en logistiek
- excursiegids en planning

Dat laatste wil ik wel op me nemen, blijven er drie vacatures over. Wellicht willen er van de vorige weekenden organisatoren meehelpen?
Dit lijkt me een uitstekend idee. Ik had natuurlijk graag mee georganiseerd, maar gezien ik vanaf half augustus een maand in het buitenland zit, zal dat deze keer niet lukken.

--------------------------------------------

Wat betreft de periode dat het weekeinde zou moeten vallen? kiezen wij voor het weekeinde tussen de beide herfstvakanties in.

groetjes Mirjam (en Robert)

Ons persoonlijk lijkt Denemarken erg mooi, maar als het ergens anders is, prima.

Groningse afdeling van de Brabantse Bende

Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Supergraver » 01 jun 2009, 23:01

Frederik schreef:
[Erg gezellig jongens. Op die manier moet je natuurlijk niet snel antwoord verwachten. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord dat Denemarken als bestemming niet serieus zou overwogen worden. Wat dat betreft zorgt jullie speculatie dus voor een primeur waar je best trots op mag zijn. Of niet.
Hallo Frederik,

Doe eens gek en vraag Herman even om (zichzelf/het een en ander) te verduidelijken.
Ik ben blij dat er nu eindelijk reacties komen.
Puntje van kritiek: mocht het idd zo zijn dat de uitslag van de Poll niet van belang is bij de keuze van een Fossiel.net uitje , dan lijkt het me een goed idee om maar geen Poll meer te houden.

gr

Martijn

Spongebob
Has thanked: 432 times
Been thanked: 648 times

Bericht door Spongebob » 01 jun 2009, 23:55

Supergraver schreef:
.......een goed idee om maar geen Poll meer te houden.
Ik ben het niet helemaal met je eens, Martijn. Een poll is een goed middel om te peilen wat er leeft, waar de interesses liggen. Goede bestuurders (zoals onze webmasters) moeten ook rekening houden met minderheden. Helaas wordt dat in de tegenwoordige democratische processen (te) vaak vergeten. De meerderheid hoeft wat mij betreft niet altijd te "winnen".

Time fades away (Neil Young)

Supergraver
Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Supergraver » 02 jun 2009, 00:20

Spongebob schreef:
Supergraver schreef:
.......een goed idee om maar geen Poll meer te houden.
Ik ben het niet helemaal met je eens, Martijn. Een poll is een goed middel om te peilen wat er leeft, waar de interesses liggen. Goede bestuurders (zoals onze webmasters) moeten ook rekening houden met minderheden. Helaas wordt dat in de tegenwoordige democratische processen (te) vaak vergeten. De meerderheid hoeft wat mij betreft niet altijd te "winnen".
Hahaha, heel goed mogelijk, maar dan is mijn volgende vraag:hebben we hier idd te maken met een democratie? ;) Het is tenslotte Herman z'n site, we mogen wel onze mening geven, maar hij doet er toch mee wat hij wilt. Volgens mij neigt dat meer naar een dictatuur met een ongeorganiseerd adviesorgaan ;)

Gr

Martijn

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 02 jun 2009, 10:15

De poll is op zich natuurlijk niet heilig, want er kan zeer gemakkelijk meerdere keren door dezelfde persoon een stem uitgebracht worden. Daarom denk ik dat de poll niet beslissend mag zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen rekening gehouden wordt met de uitslag van de poll.

Daarnaast, de Belgische Ardennen hebben we al gehad. ;)

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Josine
Contacteer:
Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week

Bericht door Josine » 02 jun 2009, 10:59

Frederik schreef:
er kan zeer gemakkelijk meerdere keren door dezelfde persoon een stem uitgebracht worden.
Ik zal vast wel iets niet goed doen, maar het is mij nog niet gelukt om een stem uit te brengen.

Daarnaast zou ik het wel zo leuk vinden om een locatie uit te kiezen waar er voor iedereen iets te vinden valt.....

groet,

Josine

Gesloten