Webmaster HELP!

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Webmaster HELP!

Bericht door Maarten » 16 jun 2005, 21:21

Ik probeer foto\'s te veranderen bij \"Mijn verzameling\". Volgens mij doe ik precies wat er moet gebeuren, het werkt alleen niet!

Wat doe ik fout?

Vast bedankt!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

 
Gebruikersavatar
Theo
Berichten: 2697
Lid geworden op: 27 mei 2005, 23:49
Been thanked: 1 time
Antw: Webmaster HELP!

Bericht door Theo » 16 jun 2005, 21:39

ik ben geen atleet ivb met toetsenbord en muis.
Als de webmaster het in mensentaal (van naaldje tot ...)uitlegt zou ik er ook wel wat anders op kunnen zetten.Zo komt de mot er niet in.
Theo



Theo

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Webmaster HELP!

Bericht door Frederik » 17 jun 2005, 00:04

Ik heb gelijkaardige zaken opgemerkt toen ik eens wat wilde veranderen daar. Uiteindelijk was het met nog een paar keer proberen, en de pagina vernieuwen opgelost.

Ik denk dat dit het probleem is (al ben ik niet helemaal zeker): uw internetbrowser slaat - om de laadtijden te verkorten - plaatjes van websites tijdelijk op op je harde schijf (in het \'cachegeheugen\'. Zo moeten die plaatjes niet elke keer weer van het net gehaald worden als je opnieuw naar dezelfde site surft en gaat alles een beetje sneller. Wanneer je deze plaatjes verandert en opnieuw naar je verzameling-pagina surft, weet je browser niet dat je deze plaatjes hebt veranderd, en toont hij dus (om alles sneller te laten gaan) de plaatjes uit het cachegeheugen (de ouwe dus). Normaal gezien zal eens refreshen (vernieuwen) dit euvel oplossen.
Dit geldt ook voor de mensen die je verzameling-pagina willen bekijken: een keer de pagina vernieuwen lost alles op. Ik heb het net even geprobeerd, en JE DINOEIEREN (echt wel zeer mooi trouwens) zijn zo wel te zien.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Webmaster HELP!

Bericht door Frederik » 17 jun 2005, 00:06

ik moet wel zeggen dat je oviraptor-ei er een paar keer opstaat, maar misschien ben je er nog mee bezig?


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: Webmaster HELP!

Bericht door webmaster » 17 jun 2005, 08:57

Maarten schreef:
Ik probeer foto\'s te veranderen bij \"Mijn verzameling\". Volgens mij doe ik precies wat er moet gebeuren, het werkt alleen niet!

Wat doe ik fout?

Vast bedankt!
Hallo Maarten,

Zou gewoon moeten lukken door gewoon een nieuwe foto te uploaden via je profiel. Bij de foto die je wilt wijzigen moet je dus een nieuw bestand selecteren (en evt. een nieuwe beschrijving. Krijg je geen foutmeldingen?

groeten,
Herman


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Webmaster HELP!

Bericht door Maarten » 17 jun 2005, 09:50

webmaster schreef:
Maarten schreef:
Ik probeer foto\'s te veranderen bij \"Mijn verzameling\". Volgens mij doe ik precies wat er moet gebeuren, het werkt alleen niet!

Wat doe ik fout?

Vast bedankt!
Dank heren webmasters!!!

Ik ga er volgende week mee aan de gang, ga lekker weekendje weg (helaas geen mogelijkheid voor fossielen). Dat oviraptor ei moet er maar 1x op hoor (al is ie eeg mooi). Nogmaals bedankt en ik maak het volgende week in orde!

Hartelijke groet, Maarten

Hallo Maarten,

Zou gewoon moeten lukken door gewoon een nieuwe foto te uploaden via je profiel. Bij de foto die je wilt wijzigen moet je dus een nieuw bestand selecteren (en evt. een nieuwe beschrijving. Krijg je geen foutmeldingen?

groeten,
Herman


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Antw: Webmaster HELP!

Bericht door Maarten » 17 jun 2005, 09:59

maarten schreef:
webmaster schreef:
Maarten schreef:
Ik probeer foto\'s te veranderen bij \"Mijn verzameling\". Volgens mij doe ik precies wat er moet gebeuren, het werkt alleen niet!

Wat doe ik fout?

Vast bedankt!
Dank heren webmasters!!!

Ik ga er volgende week mee aan de gang, ga lekker weekendje weg (helaas geen mogelijkheid voor fossielen). Dat oviraptor ei moet er maar 1x op hoor (al is ie eeg mooi). Nogmaals bedankt en ik maak het volgende week in orde!

Hartelijke groet, Maarten

Hallo Maarten,

Zou gewoon moeten lukken door gewoon een nieuwe foto te uploaden via je profiel. Bij de foto die je wilt wijzigen moet je dus een nieuw bestand selecteren (en evt. een nieuwe beschrijving. Krijg je geen foutmeldingen?

groeten,
Herman
Heb het allemaal al veranderd, in 5 minuten! Prachtig!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!


Gesloten