De Groenlandse Haaienbaai.
Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai Deel 2
Hallo,somniosus schreef:Je "Somniosus" zou kunnen een Centrophorus zijn...Johwi schreef:
Hoi, ben weer vandaag in de Haaibaai geweeest, en na een 3,5 uur wachten en wachten dat de regen weg zou trekken, Ik had mijn regenpak vergeten, toch nog wat leuks gevonden, waaronder weer een somniosus, en een zonnetje, en wat hastalisen, en wat noto's.
Heb ik ook even aan gedacht toen ik hem zag; neig toch naar Somniosus.
Overigens hebben we het bij ons thuis na het bekende symphisaire 'Sjonnetje' inmiddels ook over de 'Sjonnieosus' zucht.....

Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- notorynchus
Antw: Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai Deel 2
Hey Jan ,arendsoog schreef:Hallo,somniosus schreef:Je "Somniosus" zou kunnen een Centrophorus zijn...Johwi schreef:
Hoi, ben weer vandaag in de Haaibaai geweeest, en na een 3,5 uur wachten en wachten dat de regen weg zou trekken, Ik had mijn regenpak vergeten, toch nog wat leuks gevonden, waaronder weer een somniosus, en een zonnetje, en wat hastalisen, en wat noto's.
Heb ik ook even aan gedacht toen ik hem zag; neig toch naar Somniosus.
Overigens hebben we het bij ons thuis na het bekende symphisaire 'Sjonnetje' inmiddels ook over de 'Sjonnieosus' zucht.....
Groeten, Jan
Is de kroon niet te 'hoekig' voor een somniosus ?
Misschien kan John eens een foto van de achterkant nemen...
Frederik
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai.
Op uw hotmail adresJohwi schreef:Ik heb nog geen mail binnengekregenhieronymus schreef:
Beste John,
Mail al gelezen?
MVG
Jeroen
Gr. John

Jeroen
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: De Groenlandse Haaienbaai.
Dag Frederik,
Je hebt zeker een punt; misschien kan John er inderdaad nog eens wat duidelijker foto's van de beide zijden opzetten.
Jan
Je hebt zeker een punt; misschien kan John er inderdaad nog eens wat duidelijker foto's van de beide zijden opzetten.
Jan
wie zoekt zal vinden
- Carcharias
- Contacteer:
Waar lag die haaienbaai ook alweer?

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
-
Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai.
Weet je zeker dat het een Somniosus is? Lijkt me eerder een Centrophorus.Carcharias schreef:
Waar lag die haaienbaai ook alweer?Dit tandje vond ik zaterdag in m'n zeef. Wel niet helemaal compleet, maar ik ben er wel heel blij mee. (tis m'n eerste Somniosus namelijk).
Mvg, Robbin
Groeten,
Mark
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai.
Misschien iets te overhaast gereageerd ja. Kan inderdaad net zo goed een Centrophorus zijn. Ik zal hem van de week eens aan iemand laten zien die er wat meer verstand van heeft.mark starink schreef:Weet je zeker dat het een Somniosus is? Lijkt me eerder een Centrophorus.Carcharias schreef:
Waar lag die haaienbaai ook alweer?Dit tandje vond ik zaterdag in m'n zeef. Wel niet helemaal compleet, maar ik ben er wel heel blij mee. (tis m'n eerste Somniosus namelijk).
Mvg, Robbin
Groeten,
Mark
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo

Quote:
Dag Frederik,
Jan
Bij deze dan.
Wel een beetje onscherp, maarja ben geen fotograaf.
Gr John.
SeeYou!
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: De Groenlandse Haaienbaai.
Centrophorus, indeed. Mooi gedaan!Johwi schreef:
Quote:
Dag Frederik,
Jan
Bij deze dan.
Wel een beetje onscherp, maarja ben geen fotograaf.
Gr John.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Hoi John, knap gevonden dat is dus je tweede al hé?
Heb jij wel altijd veel geluk om zo'n mooie tandjes te vinden ...
Groetjes...
Ilse
Heb jij wel altijd veel geluk om zo'n mooie tandjes te vinden ...
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!