Groeve \'t Rooth

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Groeve \'t Rooth

Bericht door Frederik » 11 jun 2005, 22:51

Jeuj! De 24ste leg ik mijn (voorlopig) laatste examen af als student aan de KULeuven, en dat wil ik natuurlijk zo snel mogelijk vieren door mijn vuile bottinnen aan te trekken en fossielen te rapen.
Zaterdag 25 juni ga ik daarom met ne kameraad naar groeve \'t Rooth. Wie goesting heeft om daar af te spreken, geef maar een seintje. Aangezien we toch door Maastricht moeten, is het voor ons ook geen moeite om mensen die met het OV komen op te pikken en nadien weer af te zetten (eventueel met tussenin ergens een terrasje, als het weer het toelaat).
(Mensen uit regio Leuven of iets tussen Leuven en Maastricht kunnen eveneens een lift krijgen)


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

 
Raf_N
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 feb 2005, 23:32
Antw: Groeve \'t Rooth

Bericht door Raf_N » 12 jun 2005, 00:09

Helaas, k heb examen tot de 4e juli en we beginnen pas de 24ste...
Maar we hebben take-home examen bio-informatica van de 24ste tot de 28ste, dus als iemand meegaat die daar meer verstand van heeft als ik, ben ik van de partij :)
18 juni zit k wel in de ENCI (weekje voor de examens nog fossielen zoeken is toch niet al te onverantwoord he? :))



Gebruikersavatar
ilse
Berichten: 1256
Lid geworden op: 25 jan 2005, 13:21
Antw: Groeve \'t Rooth

Bericht door ilse » 12 jun 2005, 07:31

Spijtig maar \'k moet werken anders had ik graag van de partij geweest. Toch tof van dit voorstel, volgende keer heb ik hopelijk meer geluk. Veel vondsten toegewenst in ieder geval. Ik ga sevens in het carboon van Belgie wat graven (zoeken) in Winterslag. Als ik iets knaps heb gevonden hoor (zie) je het vanavond wel op dit forum.
Groetjes...
Ilse


FOSSILS ARE FOR EVER!

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Groeve \'t Rooth

Bericht door Frederik » 21 jun 2005, 16:05

Jammer.
Heeft iemand nog tips voor \'t Rooth?


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)


Gesloten