Nebrius vanuit Hoevenen!!!!?
Nebrius vanuit Hoevenen!!!!?
Beste allemaal,
Ik vond vandaag dit tandje in mijn residu vanuit antwerpen. Is dit een Nebrius? Ik heb hem eens vergeleken met de nebriussen die ik had uit egem en ze lijken erg veel op elkaar. Het is dat hij zo gerold is, maar als iemand dit kan bevestigen.....?
Groeten Tim
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Nebrius vanuit Hoevenen!!!!?
Hey Tim,
Zoals ik daarnet al zei: zeker een Nebrius, als je zo kijkt naar de wortel en de hoek die tand maakt aan de achterzijde met de wortel. Hellaas een beetje afgerold, maar toch een best leuke vondst.
Mvg, Robbin
Zoals ik daarnet al zei: zeker een Nebrius, als je zo kijkt naar de wortel en de hoek die tand maakt aan de achterzijde met de wortel. Hellaas een beetje afgerold, maar toch een best leuke vondst.
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo

Nebrius komt als ingespoelde(verspoelde) gast voor in (ondermeer) de Basisgrint van Kattendijke
hier eentje uit Egem
Theo
- digging for it
- Contacteer:
Hallo Theo
Inderdaad een Nebrius. Heb er zelf ook 3 uit Hoevenen. Ook alle 3 verrold, maar 2 nog vrij duidelijke. Zal proberen vanavond nog een foto te maken en dan te plaatsen..
Groeten Patrick
Inderdaad een Nebrius. Heb er zelf ook 3 uit Hoevenen. Ook alle 3 verrold, maar 2 nog vrij duidelijke. Zal proberen vanavond nog een foto te maken en dan te plaatsen..
Groeten Patrick
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi benjamin,
een aprte tand!! (ik kende hem nog niet).
Heb er direct even op gegoogeld http://www.elasmo.com/frameMe.html?file ... a-alt.html
Komt voor vanaf het krijt.
Vind hem erg bijzonder!
Groet
een aprte tand!! (ik kende hem nog niet).
Heb er direct even op gegoogeld http://www.elasmo.com/frameMe.html?file ... a-alt.html
Komt voor vanaf het krijt.
Vind hem erg bijzonder!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)