OPRUIMING a.s. Zondag
OPRUIMING a.s. Zondag

a.s. Zondag is iedereen die wil vanaf 11 uur welkom bij mij om wat op te halen. Alles moet weg.Om 12 uur gaat de achterdeur open en kunnen jullie uitzoeken. Probeer het wel beschaafd te houden. Niet dat de een met 6 kisten wegloopt en een ander niets meer heeft. Het spaarpotje van mijn dochtertje staat klaar voor vrijwillige bijdragen.Mijn adres is Potbeker 83 in Heesch.Ik moet nog even mijn dank uitspreken aan Rene, Gerrit-jan en patrick voor het meehelpen met uitzoeken en naar beneden dragen.
Tot Zondag allemaal.
groeten van de brabantse bende
Antw: OPRUIMING a.s. Zondag

In de tijd dat wij het spul naar beneden brachten heeft mijn dochtertje zich ook uitstekend vermaakt. Op tafel zitten en bier drinken.
groeten van de brabantse bende
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Frank,
ik vond het ook leuk om je verzameling eens te mogen bewonderen!!
En bedankt voor de stukken die ik mocht uitzoeken.
Succes zondag!
Groet
ik vond het ook leuk om je verzameling eens te mogen bewonderen!!
En bedankt voor de stukken die ik mocht uitzoeken.
Succes zondag!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Aan de foto te zien vond ze het (gelukkig) niet zo lekker 

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
heey frank
leuk spul heb je daar tussen liggen
misschien als ik me vader nog zo ver krijg
glippen we even langs voor de gezelligheid en voor even alles te bewonderen natuurlijk
nou misschien tot zondag dan
groeten
leuk spul heb je daar tussen liggen
misschien als ik me vader nog zo ver krijg
glippen we even langs voor de gezelligheid en voor even alles te bewonderen natuurlijk
nou misschien tot zondag dan
groeten
- digging for it
- Contacteer:
Hoi Frank
Ik heb je met plezier geholpen (bij voorbaat wel schoenen met stalen neuzen aan gedaan zodat mij in ieder geval niets kon overkomen (LOL)). En tevens heb ik met bewondering staan te kijken wat je in 30 jaar al allemaal bij elkaar verzamelt hebt. Voor iedereen die geinteresseerd is ben ik zeker dat er wat bij zit. Kom in ieder geval weer een keer terug om je museumpje te bekijken en om wat dingen terug te brengen. En ook nog voor de spaarpot van je dochter.
Groeten Patrick
Ik heb je met plezier geholpen (bij voorbaat wel schoenen met stalen neuzen aan gedaan zodat mij in ieder geval niets kon overkomen (LOL)). En tevens heb ik met bewondering staan te kijken wat je in 30 jaar al allemaal bij elkaar verzamelt hebt. Voor iedereen die geinteresseerd is ben ik zeker dat er wat bij zit. Kom in ieder geval weer een keer terug om je museumpje te bekijken en om wat dingen terug te brengen. En ook nog voor de spaarpot van je dochter.
Groeten Patrick
- sharkteethrene
Ola Franky,
Ben benieuwd naar de opkomst,er is genoeg dat is zeker lol.
Groetjes,
Rene.
Ben benieuwd naar de opkomst,er is genoeg dat is zeker lol.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
@rene
ben jij zondag ook van de partij of niet
want dan kan ik je nog een keer in het echt bedanken voor die hele mooie tand van u
groeten rick
ben jij zondag ook van de partij of niet
want dan kan ik je nog een keer in het echt bedanken voor die hele mooie tand van u
groeten rick
- DragonSearcher
Hey Franky,
ik zie dat je er toch nog wel leuke dingen voor mij bij hebt zitten op foto 3 (mosatanden en 2 a 3 wervels?). Ik heb naar omstandigheden echt geen tijd om langs te komen, al zou ik wel graag willen. Hoe kan ik jou zover krijgen dat je het naar mij opstuurt? Alle kosten zijn dan voor mij natuurlijk
Gr Jerry
Ps Voor de rest heb je ook zeker mooi spul hoor! Maar ik probeer het bij gewervelden te houden
ik zie dat je er toch nog wel leuke dingen voor mij bij hebt zitten op foto 3 (mosatanden en 2 a 3 wervels?). Ik heb naar omstandigheden echt geen tijd om langs te komen, al zou ik wel graag willen. Hoe kan ik jou zover krijgen dat je het naar mij opstuurt? Alle kosten zijn dan voor mij natuurlijk

Gr Jerry
Ps Voor de rest heb je ook zeker mooi spul hoor! Maar ik probeer het bij gewervelden te houden

... Eternity awaits ...
Heb je ook materiaal uit Velpe of Twiehausen?Dan zou ik nog wel langs kunnen komen