Ice Age 3 dawn of the dinosaurs

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carcharias
Berichten: 1336
Lid geworden op: 29 okt 2007, 19:20
Contacteer:
Ice Age 3 dawn of the dinosaurs

Bericht door Carcharias » 10 jul 2009, 21:42

Afbeelding

Tja, het is weer bijna zo ver. De leukste familiefilm onder fossielenzoekers gaat in première Ice Age 3 dawn of the dinosaurs!!! :D Dus is het een keer geen zoekweer, neem jullie vrouwen of mannen mannen/kinderen/broeders of zusters/vaders of moeders mee naar de bioscoop en ze zijn de hele dag weer zoet :D.

Mvg, Robbin


Luctor et Emergo

 
Gebruikersavatar
mineraal0
Berichten: 1634
Lid geworden op: 30 jul 2006, 16:36
Re: Ice Age 3 dawn of the dinosaurs

Bericht door mineraal0 » 10 jul 2009, 22:06

Carcharias schreef:
Tja, het is weer bijna zo ver. De leukste familiefilm onder fossielenzoekers gaat in première Ice Age 3 dawn of the dinosaurs!!! :D Dus is het een keer geen zoekweer, neem jullie vrouwen of mannen mannen/kinderen/broeders of zusters/vaders of moeders mee naar de bioscoop en ze zijn de hele dag weer zoet :D.

Mvg, Robbin


Je meent het! :o

http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=8955 ? :D



Gebruikersavatar
Carcharias
Berichten: 1336
Lid geworden op: 29 okt 2007, 19:20
Contacteer:
Re: Re: Ice Age 3 dawn of the dinosaurs

Bericht door Carcharias » 18 jul 2009, 20:33

mineraal0 schreef:
Carcharias schreef:
Tja, het is weer bijna zo ver. De leukste familiefilm onder fossielenzoekers gaat in première Ice Age 3 dawn of the dinosaurs!!! :D Dus is het een keer geen zoekweer, neem jullie vrouwen of mannen mannen/kinderen/broeders of zusters/vaders of moeders mee naar de bioscoop en ze zijn de hele dag weer zoet :D.

Mvg, Robbin


Je meent het! :o

http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=8955 ? :D
Shit! Was me nog niet opgevallen. Ik dacht eindelijk eens eerst te zijn, maar je was me weeral voor. :D LOL.


Luctor et Emergo


Plaats reactie