OPRUIMING a.s. Zondag
Antw: OPRUIMING a.s. Zondag
heey frank
het was een zeer leuke dag
en hartelijk bedankt voor al het mooie spul dat we mee gekregen en rene ook bedankt voor de tandjes
als de zolder klaar is horen we het wel dan komen we weer is een kijkje nemen
nadat we bij jullie weg gereden waren zijn wij nog even langs antwerpen gereden nog wel wat leuks gevonden in een uurtje
maar nu wilt me neef morgen weer volgens mij heeft hij het virus ook te pakken LOL
groeten rick
[Bewerkt door rickiee op 19-07-2009 om 18:54 NL]
het was een zeer leuke dag
en hartelijk bedankt voor al het mooie spul dat we mee gekregen en rene ook bedankt voor de tandjes
als de zolder klaar is horen we het wel dan komen we weer is een kijkje nemen
nadat we bij jullie weg gereden waren zijn wij nog even langs antwerpen gereden nog wel wat leuks gevonden in een uurtje
maar nu wilt me neef morgen weer volgens mij heeft hij het virus ook te pakken LOL
groeten rick
[Bewerkt door rickiee op 19-07-2009 om 18:54 NL]
- DragonSearcher
Het was inderdaad erg gezellig.
Het aanbod om jou verzameling op zolder te bekijken ga ik zeker onthouden. Na jou uitgebreide mineralencollectie, die zeer de moeite waard is, ben ik heel erg nieuwsgierig geworden naar de collectie fossielen
En natuurlijk nogmaals bedankt voor alles. Het was zeer de moeite waard om even langs te komen!
Gr Jerry
EDIT: dat jou chauffeur het virus te pakken had gekregen was bij Franky al duidelijk hoor
Ik hoor het hem nog zeggen bij binnenkomst: Mjah, hij verzameld, mij doet het niets 
[Bewerkt door DragonSearcher op 19-07-2009 om 19:20 NL]
Het aanbod om jou verzameling op zolder te bekijken ga ik zeker onthouden. Na jou uitgebreide mineralencollectie, die zeer de moeite waard is, ben ik heel erg nieuwsgierig geworden naar de collectie fossielen

En natuurlijk nogmaals bedankt voor alles. Het was zeer de moeite waard om even langs te komen!
Gr Jerry
EDIT: dat jou chauffeur het virus te pakken had gekregen was bij Franky al duidelijk hoor

[Bewerkt door DragonSearcher op 19-07-2009 om 19:20 NL]
... Eternity awaits ...
Begin het alsmaar spijtiger te vinden dat ik niet kom komen
... Naja een volgende keer dan hé
.
Groetjes,
juul

Groetjes,
juul
en jerry beetje tevreden met al het spul dat je mee gekregen heb?
en juul er was nog genoeg over volgens mij dus kan je altijd nog langs gaan
en juul er was nog genoeg over volgens mij dus kan je altijd nog langs gaan

- sharkteethrene
Ola,
Helaas ben ik maar kort kunnen blijven,maar het was inderdaad gezellig.
Binnen een minuut na aankomst al een pintje in mijn handen,er zou een wet aangenomen moeten worden dat dit verplicht werd haha.
Franky bedankt,
Joey heeft toch weer flink wat meegenomen voor zijn verzameling.
En ik was zeer tevreden met het spaarvarken dat Jayden meegesmokkelt heeft (geintje)
Groetjes,
Rene.
Helaas ben ik maar kort kunnen blijven,maar het was inderdaad gezellig.
Binnen een minuut na aankomst al een pintje in mijn handen,er zou een wet aangenomen moeten worden dat dit verplicht werd haha.
Franky bedankt,
Joey heeft toch weer flink wat meegenomen voor zijn verzameling.
En ik was zeer tevreden met het spaarvarken dat Jayden meegesmokkelt heeft (geintje)
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- DragonSearcher
Haha Rickiee heeft gelijk hoor, er is nog genoeg over. Toen ik (als laatste) weg ging in ieder geval nog wel 
Natuurlijk ben ik erg blij met mijn nieuwe aanwinsten. Zijn een mooie aanvulling op de collectie. Jij ook tevreden Rickiee?

Natuurlijk ben ik erg blij met mijn nieuwe aanwinsten. Zijn een mooie aanvulling op de collectie. Jij ook tevreden Rickiee?
... Eternity awaits ...
ik ben heel tevreden
volgens mij heb ik 6keer zoveel mee kunnen nemen als ik daarvoor had haha
er zat echt leuk spul bij
en morgen weer naar antwerpen en binnekort wilt me neef ook naar cbn toe gaan
dus ik ben erg blij met deze dag
volgens mij heb ik 6keer zoveel mee kunnen nemen als ik daarvoor had haha
er zat echt leuk spul bij
en morgen weer naar antwerpen en binnekort wilt me neef ook naar cbn toe gaan
dus ik ben erg blij met deze dag

Antw: Antw: OPRUIMING a.s. Zondag
franky ,het was zeker gezellig en nogmaals bedankt voor de goede ontvangst en voor het mogen uitzoeken van de vele mooie dingen.franky schreef:
Nou, jongens en meisjes het was weer keigezellig. het spaarpotje van de kleine is wat gevuld, er was bier voor pappa en er is een hoop opgeruimd.
Van mijn vrouw moeten jullie allemaal nog eens terugkomen als de zolder klaar is om de collectie te bekijken. Robin heeft even gekeken als enige want de zolder is op dit moment zo´n puinhoop dat je er bijna niet kunt lopen.
Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en leuke dingen eruit heeft kunnen vissen.
Ik wil alsook de sint van het forum (iedereen zal ondertussen wel weten wie dat is)bedanken voor je langskomen samen met je mooie grote en kleine tanden.
Groeten
Eddy

Edje
- binbinneke
- Contacteer:
Hierbij wil ik Franky nog eens enorm bedanken voor het initiatief.
Heel sjiek van hem. Bovendien is die collectie van hem werkelijk toppie! Wanneer het daar op de zolder opgeruimd is, en je de kans hebt z'n collectie te bekijken; zeker doen.
gr. robin
Heel sjiek van hem. Bovendien is die collectie van hem werkelijk toppie! Wanneer het daar op de zolder opgeruimd is, en je de kans hebt z'n collectie te bekijken; zeker doen.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/