De keienschuivers alias krijtkruipers
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: De keienschuivers alias krijtkruipers
Precies!
dat was mijn gedachte. Terwijl de vrouw die hem vond er heel gelaten onder was en zei dat ze haar zoon daar nog wel blij mee kon maken. Ze zocht eigenlijk liever egels, haha dus ik weet wel wie er volgende keer wellicht de krijtkruipers vergezelt
Bedankt voor je reakties!
Groet
dat was mijn gedachte. Terwijl de vrouw die hem vond er heel gelaten onder was en zei dat ze haar zoon daar nog wel blij mee kon maken. Ze zocht eigenlijk liever egels, haha dus ik weet wel wie er volgende keer wellicht de krijtkruipers vergezelt

Bedankt voor je reakties!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hier nog een foto van Paul waar Maarten zijn reguliere zee egel aan de anderen laat zien. Paul is net hardop aan het tellen hoeveel verschillende soorten hij heeft gevonden (hij is al bij 11

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 10-08-2009 om 15:46 NL]
Was sprakeloos (en niet in staat eerder te reageren)van bewondering voor de vondsten, maar ook voor de 5 menselijke en niet-menselijke kruipers op de eerdere foto's
.
Mooie vondst ook die nautilus. Jammer dat je geen verdwaalde trilobiet hebt gevonden.
Een leuke Cummingella maastrichtensis bijvoorbeeld
vr.gr.
[Bewerkt door nestor op 10-08-2009 om 16:37 NL]

Mooie vondst ook die nautilus. Jammer dat je geen verdwaalde trilobiet hebt gevonden.
Een leuke Cummingella maastrichtensis bijvoorbeeld

vr.gr.
[Bewerkt door nestor op 10-08-2009 om 16:37 NL]
De senioribus nil nisi bene
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: De keienschuivers alias krijtkruipers @stijnboy
Speciaal voor Stijn (stijnboy), omdat je ernaar vroeg.
Het "Mosaspul"
Groet
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: De keienschuivers alias krijtkruipers@ Nico
Hey Nico,
dit zijn niet mijn verdiensten, maar is het werk van vijf fanatieke gravers aan de andere kant van de groeve. Zoals je weet was ik aan het buikschuiven. Ik maak ook altijd even enkele shots van vondsten van anderen als ik even de gelegenheid krijg. Het is altijd leuk een goed beeld te krijgen van wat er zoal gevonden wordt op een bepaalde locatie.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 11-08-2009 om 18:46 NL]
dit zijn niet mijn verdiensten, maar is het werk van vijf fanatieke gravers aan de andere kant van de groeve. Zoals je weet was ik aan het buikschuiven. Ik maak ook altijd even enkele shots van vondsten van anderen als ik even de gelegenheid krijg. Het is altijd leuk een goed beeld te krijgen van wat er zoal gevonden wordt op een bepaalde locatie.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 11-08-2009 om 18:46 NL]