Inschrijven Fossielweek Denemarken
- Supergraver
Antw: Inschrijven Fossielweek Denemarken
Martijn, half Nederland ligt nog aan de Costa del hupseflups dus je moet ff geduld hebben met de aanmeldingen tot iedereen eind van de maand terug van vakantie is:)
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Antw: Inschrijven Fossielweek Denemarken
webmaster schreef:
Deelnemerslijst
- Robert Schneiders (Romi123)
- Mirjam Schneiders
[Bewerkt door romi113 op 13-08-2009 om 16:13 NL]
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Hallo allemaal,
Nu de zomervakantie er bijna overal op zit wordt het voor iedereen toch tijd om eens te gaan kijken naar de oktobervakanti. Met Fossiel.net natuurlijk.
Dus meld je allemaal aan dan gaan we met een grote groep gezellig naar Hannover en/of Denemarken.
Wij (robert en ik) hebben er al enorm veel zin in. En kunnen haast niet wachten tot het zover is.
groetjes Robert en Mirjam
Nu de zomervakantie er bijna overal op zit wordt het voor iedereen toch tijd om eens te gaan kijken naar de oktobervakanti. Met Fossiel.net natuurlijk.
Dus meld je allemaal aan dan gaan we met een grote groep gezellig naar Hannover en/of Denemarken.
Wij (robert en ik) hebben er al enorm veel zin in. En kunnen haast niet wachten tot het zover is.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Supergraver
Kleine update:
Gids moler museum zit helemaal snor
We hebben nu zelfs een vrijwilliger (wat een zakje tandjes wel niet kan doen, hahaha) die ons alle hoekjes en cidaris verstopplekjes van Fakse zal laten zien
Ben nog steeds in afwachting vwb Sigerslev. Heb nu een tussenpersoon gevraagd om onze zaak op zich te nemen.
Mvg
Martijn
Gids moler museum zit helemaal snor

We hebben nu zelfs een vrijwilliger (wat een zakje tandjes wel niet kan doen, hahaha) die ons alle hoekjes en cidaris verstopplekjes van Fakse zal laten zien

Ben nog steeds in afwachting vwb Sigerslev. Heb nu een tussenpersoon gevraagd om onze zaak op zich te nemen.
Mvg
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Martijn,
geweldig nieuws!!!
Groet
geweldig nieuws!!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoi Martijn en anderen,
Met alle details die we inmiddels te horen krijgen, begin ik er erg veel spijt van te krijgen dat ik niet mee kan met jullie Denemarken-week. Het leek me bij de eerste aankondigingen een fantastisch plan, maar een week weg kan ik helaas niet voor elkaar krijgen.
Veel vindplezier alvast gewenst!
Eric
Met alle details die we inmiddels te horen krijgen, begin ik er erg veel spijt van te krijgen dat ik niet mee kan met jullie Denemarken-week. Het leek me bij de eerste aankondigingen een fantastisch plan, maar een week weg kan ik helaas niet voor elkaar krijgen.
Veel vindplezier alvast gewenst!
Eric
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Inschrijven Fossielweek Denemarken @Lowlander
Je kunt natuurlijk altijd nog een weekendje Hannover overwegen. Er is nog plaats genoeg!
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 30-09-2009 om 13:08 NL]
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 30-09-2009 om 13:08 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)