gevraagd mooie foto's
- fossielbeginner
gevraagd mooie foto's
hallo,
ik heb zelf niet zoveel fossielen en ben dus op zoek naar mooie foto's het liefst die verspreid mogen worden via spreekbeurd,werkstuk of powerpoint.
(ik zal de naam van de eigenaar er natuurlijk bij aangeven).
als ik afbeeldingen roekeloos van een andere site kopieer is dat stelen.
en de mooiste foto's komen van verzamelaars.
het het is niet dringent ik maak het werkstuk of spreekbeurd al voor als ik hem op krijg.
het eerlijk gezegd ook meer dat ik wat mooie foto's wil hebben voor privé om bijvoorbeeld na te tekenen of te vergelijken met mijn fossielen.
als ik ze van een site haal vind ik dat stelen ik vind dat ik toestemming nodig heb ze op een cd te zetten uit te printen of op mijn computer te hebben staan.
voor wie er plaatst alvast bedankt.
[Bewerkt door fossielbeginner op 08-09-2009 om 17:26 NL]
ik heb zelf niet zoveel fossielen en ben dus op zoek naar mooie foto's het liefst die verspreid mogen worden via spreekbeurd,werkstuk of powerpoint.
(ik zal de naam van de eigenaar er natuurlijk bij aangeven).
als ik afbeeldingen roekeloos van een andere site kopieer is dat stelen.
en de mooiste foto's komen van verzamelaars.
het het is niet dringent ik maak het werkstuk of spreekbeurd al voor als ik hem op krijg.
het eerlijk gezegd ook meer dat ik wat mooie foto's wil hebben voor privé om bijvoorbeeld na te tekenen of te vergelijken met mijn fossielen.
als ik ze van een site haal vind ik dat stelen ik vind dat ik toestemming nodig heb ze op een cd te zetten uit te printen of op mijn computer te hebben staan.
voor wie er plaatst alvast bedankt.
[Bewerkt door fossielbeginner op 08-09-2009 om 17:26 NL]
dino's zijn niet uitgestorven ze leven verder in onze gedachten.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: gevraagd mooie foto's
Van waar zoek je foto's? Algemeen of van een bepaalde locatie? Ik kan je wel wat toesturen. Mail me maar even.
Succes met de spreekbeurt!
Groet
Ps: mijn foto's hier op fossiel.net mag je gebruiken
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 08-09-2009 om 19:04 NL]
Succes met de spreekbeurt!
Groet
Ps: mijn foto's hier op fossiel.net mag je gebruiken

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 08-09-2009 om 19:04 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
gebruik google daar staat het meeste informatie op lijkt mij?
voor een spreekbeurt kan ik misschien je wat spul toesturen als je dat leuk vindt?
mail me maar
[Bewerkt door rickiee op 08-09-2009 om 16:28 NL]
voor een spreekbeurt kan ik misschien je wat spul toesturen als je dat leuk vindt?
mail me maar
[Bewerkt door rickiee op 08-09-2009 om 16:28 NL]
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Ook op mijn site staan veel pics, voor eigen gebruik heb je mijn toestemming.
To share or not to share, that's the question!
- Carcharias
- Contacteer:
Ook mijn site mag je gebruiken om foto's van te halen. zie www.robbinsfossielen.page.tl Veel succes! Tegen de tijd dat je je presentatie gehad hebt moet je maar zeggen hoe het gegaan is 
Mvg, Robbin

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- fossielbeginner
hallo,
het zal een spreekbeurd worden halverwege het schooljaar dus ik heb goed de tijd.
maar het moet natuurlijk geen biologieles worden dus misschien weet iemand iets leuks of heftigs over fossielen ik weet niet of er mensen zijn omgekomen bij opgravingen of zo,dus als iemand zoiets weet dan hoor ik het graag.
en badankt voor alle reacties.
+als ik wat van mijn eigen fossielen mee neem om ta laten zien+een powerpoint dan komt het helemaal goed.
het zal een spreekbeurd worden halverwege het schooljaar dus ik heb goed de tijd.
maar het moet natuurlijk geen biologieles worden dus misschien weet iemand iets leuks of heftigs over fossielen ik weet niet of er mensen zijn omgekomen bij opgravingen of zo,dus als iemand zoiets weet dan hoor ik het graag.
en badankt voor alle reacties.
+als ik wat van mijn eigen fossielen mee neem om ta laten zien+een powerpoint dan komt het helemaal goed.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: gevraagd mooie foto's
fossielbeginner schreef:
hallo,
..dus misschien weet iemand iets leuks of heftigs over fossielen ik weet niet of er mensen zijn omgekomen bij opgravingen of zo, dus als iemand zoiets weet dan hoor ik het graag.
Het lijkt me een goed idee om iets leuks (algemeens) over fossielen te maken, maar ik vind het goed dat je ook iets over de gevaren wil vertellen in je spreekbeurt.
Ik denk dat daar ook wel foto-materiaal van te vinden is. Voor tips over veligheid en "hoe het niet moet" kun je verschillende mensen benaderen. De meningen lopen er erg over uiteen. Zoek je ook kranten artikelen?
Groet
- fossielbeginner
ja dat zou ook mooi zijn.
maar ik zit in het 2e jaar middelbareschool dus makkelijk hoeft het niet zijn.
en nu kan ik wel van alles opzoeken maar om het van een ervareniemand te horen is leuker.(vind ik)
maar ik zit in het 2e jaar middelbareschool dus makkelijk hoeft het niet zijn.
en nu kan ik wel van alles opzoeken maar om het van een ervareniemand te horen is leuker.(vind ik)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Sven,
er zijn hier voldoende ervaren mensen die iets kunnen vertellen over stuntelaarijen in groeves maar beter lijkt het mij om over veiligheid te spreken en dan eventueel een voorbeeld te geven wat de gevolgen zijn als je die veiligheid niet in acht neemt, maar begin eerst maar over iets leuks. Genoeg te vertellen lijkt me. Je kunt hier ook al veel info vinden http://www.fossiel.net/informatie/informatie.php en http://www.fossiel.net/links/links.php maar dat had je natuurlijk al ontdekt/ uitgeplozen
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-09-2009 om 11:48 NL]
er zijn hier voldoende ervaren mensen die iets kunnen vertellen over stuntelaarijen in groeves maar beter lijkt het mij om over veiligheid te spreken en dan eventueel een voorbeeld te geven wat de gevolgen zijn als je die veiligheid niet in acht neemt, maar begin eerst maar over iets leuks. Genoeg te vertellen lijkt me. Je kunt hier ook al veel info vinden http://www.fossiel.net/informatie/informatie.php en http://www.fossiel.net/links/links.php maar dat had je natuurlijk al ontdekt/ uitgeplozen

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-09-2009 om 11:48 NL]