Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Kan allebeijohvdvelde schreef:
... kan ik dan heel snel weer terug naar Ontmoetingen of moet ik dan eerst terug naar het Forum en vervolgens naar Ontmoetingen?

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Hannover: weersvoorspelling
De weersvoorspellingen zijn vooralsnog gunstig! Het weekend halfbewolkt, een graag of 5 tot 10. 's Nachts wel koud, tot 0 graden. Neem dus maar een extra deken mee naar de camping.
Kennis telt!
- Spongebob
- Has thanked: 420 times
- Been thanked: 640 times
Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Ik heb me inmiddels genezen verklaard en het e.e.a. (lees roze smarties van Ibuprofen) ingepakt. Het weer lijkt goed, maar ook koud. Na lang wikken en wegen hebben we hier thuis besloten Thomas (mijn zoon) thuis te laten.
Denk dat ik maandag terugreis. Als dat Camiel goed uitkomt kan hij met mij terug.
Denk dat ik maandag terugreis. Als dat Camiel goed uitkomt kan hij met mij terug.
Time fades away (Neil Young)
Hoi Tom,
Goed om te horen dat je er weer bovenop bent! Ik heb de maandag weer vanalles te doen dus ik rij zondag met Cor mee terug. Toch bedankt voor het aanbod. Ik ben vrijdag iets voor vijven bij jou. Tot dan.
Weet trouwens iemand of een helm in Misburg verplicht/nodig is? Zou wel wat bagageruimte schelen als ik dat ding kan thuis laten.
Camiel
Goed om te horen dat je er weer bovenop bent! Ik heb de maandag weer vanalles te doen dus ik rij zondag met Cor mee terug. Toch bedankt voor het aanbod. Ik ben vrijdag iets voor vijven bij jou. Tot dan.
Weet trouwens iemand of een helm in Misburg verplicht/nodig is? Zou wel wat bagageruimte schelen als ik dat ding kan thuis laten.
Camiel
“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928
Helm is daar verplicht.
En als het al niet verplicht zou zijn is het toch erg verstandig
En als het al niet verplicht zou zijn is het toch erg verstandig

Kennis telt!
- René en Marchien
!!
Een goede reis, vooral droog zonnig weer, fraaie vondsten en veel plezier samen gewenst daar in Hannover.
!!
Een goede reis, vooral droog zonnig weer, fraaie vondsten en veel plezier samen gewenst daar in Hannover.

!!
Fossielen ervaren wij als mooie stukjes kunst van de natuur.
Veel plezier allemaal.
De vondsten waren afgelopen zondag best goed. Ik heb zelf verscheidene galeritessen gevonden. Had ik nog niet van deze plek. En ik heb meer mooie zee-egels voorbij zien komen:)
gr
pearl
De vondsten waren afgelopen zondag best goed. Ik heb zelf verscheidene galeritessen gevonden. Had ik nog niet van deze plek. En ik heb meer mooie zee-egels voorbij zien komen:)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Heb vernomen van Dominic, dat Gerrit Jan al in Duitsland zit.Heb hem en zijn vader het toestemmingsformulier voor Resse doorgestuurd.Hij zal wat kopieën maken voor mensen die zaterdag nog naar Resse willen gaan.Ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes.Aan het weer zal het niet liggen(ook al zal het zeer koud zijn s,nachts).En ik zal me dit weekend en de week erna zitten te verbijten,zeker als dan de foto,s en verhalen zie voorbij komen ;)Mensen maak er een mooi weekend van 

Hey allen,
Bij deze alsnog de oproep of iemand voor mij een geologenhamer kan meenemen. Ik heb een estwing besteld vorig weekeind maar die is nog niet binnen, en morgen ga ik vanuit school gelijk naar Sharky toe dus kan ik hem, als hij dan wel binnen is, ook niet meer meenemen. Ik had graag met mijn eigen nieuwe hamer gehakt, maar het zit er geloof ik niet in.
Edit: Probleem inmiddels opgelost.
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 15-10-2009 om 21:29 NL]
Bij deze alsnog de oproep of iemand voor mij een geologenhamer kan meenemen. Ik heb een estwing besteld vorig weekeind maar die is nog niet binnen, en morgen ga ik vanuit school gelijk naar Sharky toe dus kan ik hem, als hij dan wel binnen is, ook niet meer meenemen. Ik had graag met mijn eigen nieuwe hamer gehakt, maar het zit er geloof ik niet in.
Edit: Probleem inmiddels opgelost.
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 15-10-2009 om 21:29 NL]