Ben ook terug
Antw: Ben ook terug
Gaaf die insecten! Heel mooie vondsten. Wel heel veel gevonden, geen rugklachten?:D Nog bedankt voor je gift, zijn leuke tandjes.
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 23-10-2009 om 17:47 NL]
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 23-10-2009 om 17:47 NL]
- Supergraver
@ Rolf,
De insecten hoeven verder niet behandeld te worden.
@ Colin,
Vismateriaal wordt verreweg het meest gevonden in de Moler, hoewel je erg veel steen/klei moet verzetten voor je een compleet exemplaar hebt. Vissen groter dan 5 cm zij ook een zeldzaamheid en een kwestie van geluk of domweg doorzettings vermogen, hahahaha.
Toppertjes zijn de slangesterren, of insecten zoals hierboven.
Wil je echt beroemd worden dan moet je aankomen met een vogel of een schildpad ( de laatste slechts 1 van gevonden, aanwezig in het museum).
@Stan,
Geen rugklachten, slechts een lamme arm van het hakken
Tja vwb de tandjes, zou ik zeggen: 'pass it on'. Ik geef graag wat weg en ik heb de afgelopen jaren ook zelf een paar gulle 'gifts' gehad. Het is altijd leuk om iemand weer met zijn mond open te zien (hahaha zoals bij jou Stan, hahaha). Je zou trouwens Mikkel hebben moeten zien bij die bij
Gr
Martijn
De insecten hoeven verder niet behandeld te worden.
@ Colin,
Vismateriaal wordt verreweg het meest gevonden in de Moler, hoewel je erg veel steen/klei moet verzetten voor je een compleet exemplaar hebt. Vissen groter dan 5 cm zij ook een zeldzaamheid en een kwestie van geluk of domweg doorzettings vermogen, hahahaha.
Toppertjes zijn de slangesterren, of insecten zoals hierboven.
Wil je echt beroemd worden dan moet je aankomen met een vogel of een schildpad ( de laatste slechts 1 van gevonden, aanwezig in het museum).
@Stan,
Geen rugklachten, slechts een lamme arm van het hakken

Tja vwb de tandjes, zou ik zeggen: 'pass it on'. Ik geef graag wat weg en ik heb de afgelopen jaren ook zelf een paar gulle 'gifts' gehad. Het is altijd leuk om iemand weer met zijn mond open te zien (hahaha zoals bij jou Stan, hahaha). Je zou trouwens Mikkel hebben moeten zien bij die bij

Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Martijn,
heb jij een verklaring voor het kleurverschil in het gesteente waar de insecten inzitten (foto 4)?
Zou het en reden kunnen hebben?
Groet
heb jij een verklaring voor het kleurverschil in het gesteente waar de insecten inzitten (foto 4)?
Zou het en reden kunnen hebben?
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Nou Martijn, als de vondsten van de anderen maar half zo mooi zijn als die van jou is er prachtig materiaal gevonden. Gefeliciteerd met die insecten. Leuk dat het ook in 1 blok zit. Wat mij betreft vergroot dat de "waarde" van je vondst.
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
idd
lijkt wel of die insecten in een soort trechter zijn gezakt/ gegleden waarin ze zijn versteend
heel apart
lijkt wel of die insecten in een soort trechter zijn gezakt/ gegleden waarin ze zijn versteend
heel apart
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Idd echt appart. Lijkt wel op net zoiets, als Messel. Iets met vulkanische massa, wat het ander gesteente ommanteld heeft
- Hammerhead
Hallo Martijn,
Jullie hebben blijkbaar ook mooie vondsten gedaan.
Ik ben ook benieuwd naar jullie verhaal en de foto's.
Groeten,
Jan
Jullie hebben blijkbaar ook mooie vondsten gedaan.
Ik ben ook benieuwd naar jullie verhaal en de foto's.
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland