Een fossielen winkel (regio heerlen).
Een fossielen winkel (regio heerlen).
Hallo, ik ben nog op zoek naar fossielen weet iemand misschien een winkel in de regio heerlen, als dat zo is zet er dan een adres bij.
M.V.G Edwin Rademakers.
M.V.G Edwin Rademakers.
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Een fossielen winkel (regio heerlen).
hallo,
ik weet dat er in valkenburg eentje is, maar ik weet het adres niet.
wat voor fossielen zoek je, misschien kan ik je helpen? ik woon 12 km van heerlen af.
Groeten Sean
ik weet dat er in valkenburg eentje is, maar ik weet het adres niet.
wat voor fossielen zoek je, misschien kan ik je helpen? ik woon 12 km van heerlen af.
Groeten Sean
Beste Edwin,
Er is er eentje in Sittard:
http://www.johnsmineralenenfossielenshop.nl/
Maar zoals Sean al aangeeft, je kan ook via het forum de andere leden laten weten wat je zoekt. Ik denk dat de leden je waarschijnlijk iets goedkoper kunnen helpen.
Groeten
Peter
Er is er eentje in Sittard:
http://www.johnsmineralenenfossielenshop.nl/
Maar zoals Sean al aangeeft, je kan ook via het forum de andere leden laten weten wat je zoekt. Ik denk dat de leden je waarschijnlijk iets goedkoper kunnen helpen.
Groeten
Peter
Always progressive!
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
die in valkenburg is naar mijn weten weg. volgens mij zit er in een dorpje in de buurt van vaals ook een fossielen/mineralen winkeltje, maar de naam van dat dorp is mij ontschoten.
Bedankt voor de informatie, ik zal er zeker wat mee doen.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 46 times
Hallo Edwin,
Bij het streeperkruis in Landgraaf is ook een winkeltje dat fossielen en mineralen verkoopt. Maar wat voor een soort fossielen zoek je? Ik heb misschien nog wel wat.
mvg
Tom
Bij het streeperkruis in Landgraaf is ook een winkeltje dat fossielen en mineralen verkoopt. Maar wat voor een soort fossielen zoek je? Ik heb misschien nog wel wat.
mvg
Tom