Megalodontanden gezocht voor het opstarten van mijn verzameling

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Bianc
Megalodontanden gezocht voor het opstarten van mijn verzameling

Bericht door Bianc » 18 jan 2010, 18:24

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar megalodontanden. Op het moment heb ik er pas 1 maar ik wil er graag nog wat meer verzamelen. Het maakt me niet echt uit waarvan de tanden afkomstig zijn. Het zou mooi zijn als ze niet te beschadigd zijn. Ik heb wel wat van ruilmateriaal (ik zal de foto's nog plaatsen) maar wil er eventueel ook wel voor betalen.

Bianc
Antw: Megalodontanden gezocht voor het opstarten van mijn verzameling

Bericht door Bianc » 18 jan 2010, 19:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn een aantal dingetjes van mijn verzameling. Herkomst en verder gegevens heb ik helaas niet!

Bianc

Bericht door Bianc » 18 jan 2010, 20:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier nog een aantal dingetjes van mijn verzameling. Het koraal heb ik gekregen van een kennis, de tanden heb ik ooit gekocht op marktplaats. De vis heb ik een heel aantal jaren eens gekocht, hij kwam uit het winkeltje bij een dierentuin. De laatste 2 afbeeldingen zijn van hetzelfde fossiel (ik weet niet wat het is) deze heb ik zelf gevonden.

mirre2be

Bericht door mirre2be » 18 jan 2010, 20:34

waarom ga je er geen een zoeken.dat is veel leuker en dan weet je ook meteen de herkomst van de tand. en er zijn een paar mooie plaatsen waar of je er vast een kunt vinden, plus dat marktplaats er ook nog eens vol mee staat dus er is keuze zat om er aan te komen

welkom op het forum

grtn arien

Bianc

Bericht door Bianc » 18 jan 2010, 20:50

Ik zal inderdaad eens rond gaan snuffelen op marktplaats. Zoeken lijkt me erg leuk maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik kan zoeken (ik woon zelf in Limburg). Ik zal nog eens wat rondkijken, hier op het forum staan vast wel tips!
Bedankt voor je reactie.
Groetjes

Gesloten