Mill en Winterswijk

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gesloten
Tyrant
Berichten: 182
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:41
Mill en Winterswijk

Bericht door Tyrant » 11 jul 2005, 11:03

Hallo allemaal,

ik heb twee vragen. Ten eerste, wanneer gaan we naar Mill? En ten tweede, ik wil de groeve in winterswijk graag weer eens bezoeken. Het is mij niet duidelijk hoe je je dient aan te melden. Voor zover ik het begrijp moet je een aanmeldingsformulier aanvragen bij de VVV van winterswijk, en hierbij een retourenvelop (gefrankeerd) zenden, vervolgens moet je dit verkregen aanmeldingsformulier invullen en terugsturen, waarna het allemaal in orde zou moeten zijn.

Klopt het dat je 20 Juli een open dag hebt (zie agenda), dit lijkt me vreemd, omdat het dan woensdag is. De zaterdag ervoor is er zo\'n vreselijke excursie, waarbij je maar liefst 2 uurtjes mag hakken in die groeve :(

Ik wil toch wel wat langer.

Hebben jullie antwoorden op mijn vragen?

MVG Lars

[Bewerkt door Tyrant op 11-07-2005 om 10:05 NL]


PS: Zaterdag Mill??? :):):)

[Bewerkt door Tyrant op 11-07-2005 om 10:06 NL]


\"Steentjes!\"
:)

 
Tyrant
Berichten: 182
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:41
Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door Tyrant » 11 jul 2005, 11:09

Ik lees net ergens dat er tot na de zomer niet meer gezogen wordt in Mill, ergens anders heen dan maar??


\"Steentjes!\"
:)

Tyrant
Berichten: 182
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:41
Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door Tyrant » 11 jul 2005, 11:21

Kom jongens, we gaan naar groeve \'t Rooth zaterdag. Lekker weer zeeegeltjes hakken. Vriendin wil graag een hele zien ipv alle niet hele die ik mee thuis heb gebracht. Zal dus nog harder moeten zoeken! Iemand zin hierin?? Kunnen dan misschien met elkaar meerijden. Benzinevergoeding natuurlijk mogelijk. MVG Lars


\"Steentjes!\"
:)

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door Casper » 11 jul 2005, 13:42

slechts 2 uurtjes in winterswijk? volgens mij kan het de eerste zaterdag van de maand de hele dag, van 8 tot half 5 ofzo.
wel eerst het beroemde registratieformulier minstens twee weken van te voren insturen.

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

karins
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 mei 2005, 23:44
Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door karins » 12 jul 2005, 22:53

ik ben vorige week nog in mill geweest. er wordt idd niet gezogen op het moment. als je bereid bent te zeven kun je er een prima dag doorkomen hoor met leuke vondstjes.

als je naar de site gaat van de groeve in winterswijk kun je daar volgens mij het formulier aanvragen.

groet



Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door De DinoDolsjes » 13 jul 2005, 00:49

karins schreef:
ik ben vorige week nog in mill geweest. er wordt idd niet gezogen op het moment. als je bereid bent te zeven kun je er een prima dag doorkomen hoor met leuke vondstjes.
Idd. vond er gisteren nog een puntgave 3 cm grote I. escheri. Helaas groenig van kleur en niet blauw. Desondanks de moeite waard, was wel zweten in dat warme weer en de aanblik van al die badgasten maakt het alleen maar erger!

Groet,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Mill en Winterswijk

Bericht door De DinoDolsjes » 13 jul 2005, 10:12

De DinoDolsjes schreef:
karins schreef:
ik ben vorige week nog in mill geweest. er wordt idd niet gezogen op het moment. als je bereid bent te zeven kun je er een prima dag doorkomen hoor met leuke vondstjes.
Idd. vond er gisteren nog een puntgave 3 cm grote I. escheri. Helaas groenig van kleur en niet blauw. Desondanks de moeite waard, was wel zweten in dat warme weer en de aanblik van al die badgasten maakt het alleen maar erger!

Groet,
Paul
Correctie.
Ik heb hem gisteravond opgemeten; was toch bijna 4 cm.

Foto volgt later vandaag, een kennis maakt vandaag een macro-opname.

Groet,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser


Gesloten