Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Hey Iedereen,
We wachten allemaal vol ongeduld op de echte "fossiel.net-beurs", maar ondertussen kunnen er al wat contacten gelegd worden! Volgend weekend is er weer een beurs in Antwerpen. Info is verkrijgbaar op www.acam.be, en dan even doorklikken naar beurzen. De beurs is op zich niet zo interessant voor de fossielen (helaas), maar kan wel een leuke gelegenheid zijn om te ruilen, bij te praten, nieuwe mensen te ontmoeten,...
Ik zal er zijn op zaterdag, wie komt er nog?
Groetjes,
Gunther
We wachten allemaal vol ongeduld op de echte "fossiel.net-beurs", maar ondertussen kunnen er al wat contacten gelegd worden! Volgend weekend is er weer een beurs in Antwerpen. Info is verkrijgbaar op www.acam.be, en dan even doorklikken naar beurzen. De beurs is op zich niet zo interessant voor de fossielen (helaas), maar kan wel een leuke gelegenheid zijn om te ruilen, bij te praten, nieuwe mensen te ontmoeten,...
Ik zal er zijn op zaterdag, wie komt er nog?
Groetjes,
Gunther
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Hoi Gunther,
Wat is het verschil tussen de INTERGEM en de IMRA? Of is het grofweg hetzelfde?
Groeten,
Gerard
Wat is het verschil tussen de INTERGEM en de IMRA? Of is het grofweg hetzelfde?
Groeten,
Gerard
Geen idee, volgens mij andere locatie?
Groetjes,
Gunther
Groetjes,
Gunther
Onze Robin en ik zullen ook vertegenwoordigd zijn,al is het maar om enkele bekenden nog is terug te zien. Nieuwe mag natuurlijk ook ,hoe meer mensen van fossiel.net hoe beter.
Iedereen welkom zou 'k zegge!
groetjes Ed
Iedereen welkom zou 'k zegge!
groetjes Ed

Edje
- Carcharias
- Contacteer:
Als het goed is zal ik ook van de partij zijn.
@ Gerard, voor zover mij bekent is, is er weinig verschil. De locatie is overigens hetzelfde en qua handelaren is er ook bijna geen verschil.
Mvg, Robbin
@ Gerard, voor zover mij bekent is, is er weinig verschil. De locatie is overigens hetzelfde en qua handelaren is er ook bijna geen verschil.
Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Bedankt voor je reactie Robbin!Carcharias schreef:
Ik zal ook weer van de partij zijn met de info- en boekenstand van BVP, zonder den John ditmaal. Hij werd in januari getroffen door een hersenbloeding, maar met hulp van andere leden van BVP.
Groetjes
Suzy
Groetjes
Suzy
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.
groetjes Ed
P.S.Rene ze hebben daar ook lekker bier 'k zeg 't maar,een exta motivatie om je naar daar probere te krijgen,lol.
groetjes Ed
P.S.Rene ze hebben daar ook lekker bier 'k zeg 't maar,een exta motivatie om je naar daar probere te krijgen,lol.

Edje
ha ja inderdaad leuk om dan nog eens een paar forumleden te ontmoeten, ik kom zaterdag. Suzy (van BVP) heeft voorgesteld om je als forumlid bekend te maken bij de infostand van BVP, weten we gelijk wie wie is 
groetjes
Patrick

groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- sharkteethrene
Antw: Antw: Mineralen, edelstenen en fossielenbeurs 27 en 28 febr.
Ola Ed,Ed_je schreef:
Hopelijk komen er ook enkele oude bekenden vanuit de Nederlandse omgeving! ik denk bv. aan Rene,rene 123 ,Josine etc...zou wel leuk,wezen.
groetjes Ed
Ik zal wel te Belgie zijn (en een pintje nuttigen) maar het zal elders zijn.
Maar je hebt gelijk,het is alweer even geleden dus snel maar weer eens afspreken.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!