Wie heeft er nog megalodon tanden?
Antw: Antw: Antw: Wie heeft er nog megalodon tanden?
sharkteethrene schreef:Ola Robin,binbinneke schreef:
Hoi Floyd,
ik kan je wel helpen. Stuur maar 'n mailtje en zeg maar wat voor soort megalodon je zoekt
gr. robin
Ik zoek een 5"+ meg van BV het liefst in de kleuren groen-geel.
In ruil heb ik zwarte afgerolde tandjes die waarschijnlijk van verschillende species zijn.
mocht je interesse hebben stuur me een mailtje,lol lol lol.
Groetjes,
Rene.
"het liefst in de kleuren groen-geel"
Rustig jongens, keb hier nix mee van doen,hoor!
Het gaat al niet zo best met ADO,dus deze strapatzen kunnen we er ook niet nog bij hebben!
Gr Hogst
[Bewerkt door Poilu op 27-02-2010 om 11:16 NL]
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Wie heeft er nog megalodon tanden?
Even ter verdediging van Floyd.
De website die onder de homepage zit lijkt mij persoonlijk niet de eigendom van degene die hier op het forum zit. Vooral omdat je onderaan de betreffende website een link ziet die verwijst naar extinctions, inc. Van www.extinctions.com .
Let niet op de naam "fossielenjager" wantg we hebben ook een agaathunter, ammonitehunter, bodemjager, bonecollector en nog wel veel meer...
Voordat je hier met beschuldigingen komt lijkt het me eerlijk om iets verder te kijken dan de neus lang is en om aan hoor en wederhoor te doen.
Wie weet hebben we gewoon echt te maken met een "naief 15 jarige beginner" die op een enthousiaste manier aan leuke fossielen wilt komen...
(Wilt hier verder niemand mee op de tenen trappen...)
Groeten,
Richard
De website die onder de homepage zit lijkt mij persoonlijk niet de eigendom van degene die hier op het forum zit. Vooral omdat je onderaan de betreffende website een link ziet die verwijst naar extinctions, inc. Van www.extinctions.com .
Let niet op de naam "fossielenjager" wantg we hebben ook een agaathunter, ammonitehunter, bodemjager, bonecollector en nog wel veel meer...
Voordat je hier met beschuldigingen komt lijkt het me eerlijk om iets verder te kijken dan de neus lang is en om aan hoor en wederhoor te doen.
Wie weet hebben we gewoon echt te maken met een "naief 15 jarige beginner" die op een enthousiaste manier aan leuke fossielen wilt komen...
(Wilt hier verder niemand mee op de tenen trappen...)
Groeten,
Richard
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Richard heeft gelijk. Laat de speculaties maar even voor wat ze zijn. Floyd kan uitleggen wat zijn bedoeling is. Zint de context van de rui je niet, dan ruil je niet.
[Bewerkt door Frederik op 27-02-2010 om 13:04 NL]
[Bewerkt door Frederik op 27-02-2010 om 13:04 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenjager
Hallo allemaal,
ik snap jullie reactie maar dit is echt niet bedoeld om de tanden weer door te verkopen.
Ik probeer serieus een verzameling te starten alleen soms verkoop ik wel eens wat om een nieuwe voor in de plaats te kopen.
Dat zijn nouw vooroordelen.
Maar ja bedankt iedereen en SMAUG ook bedankt dat je het voor me op neemt.
Ik ben zeer teleurgesteld dat er zo over mij word gedacht.
Groeten Floyd
ik snap jullie reactie maar dit is echt niet bedoeld om de tanden weer door te verkopen.
Ik probeer serieus een verzameling te starten alleen soms verkoop ik wel eens wat om een nieuwe voor in de plaats te kopen.
Dat zijn nouw vooroordelen.
Maar ja bedankt iedereen en SMAUG ook bedankt dat je het voor me op neemt.
Ik ben zeer teleurgesteld dat er zo over mij word gedacht.
Groeten Floyd
Ik viel, ik verdronk, en ik kwam niet meer boven.
- Fossielenjager
Vergeten maar die site is inderdaad niet van mij anders zou ik het niet vragen als ik zo veel megs had.
Groeten Floyd.
Groeten Floyd.
Ik viel, ik verdronk, en ik kwam niet meer boven.
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
hmm nah sorry maar als je mensen om megs vraagt om een verzameling te starten terwijl je hier een ouder draadje er 6 verkoopt dan lijkt me dat je die verzameling al aardig aan het uitbouwen bent! Ik zou willen dat ik er 6 had die er zo uitzagen als die van jou.
Tevens lijkt het me beter als je je homepage item dan aanpast van die "foute" pagina naar 1 die echt van jezelf is.
Alleen al om het feit dat dat bedrijf er wellicht niet van gediend dat je hun link gebruikt....
Verder maakt het mij niet uit hoor wat je motieven zijn. Ik heb hier al wel eerder vreemde dingen gezien maar zeg het dan gewoon... no hard feelings
ps, poilu. wie of wat is ADO?

Tevens lijkt het me beter als je je homepage item dan aanpast van die "foute" pagina naar 1 die echt van jezelf is.
Alleen al om het feit dat dat bedrijf er wellicht niet van gediend dat je hun link gebruikt....
Verder maakt het mij niet uit hoor wat je motieven zijn. Ik heb hier al wel eerder vreemde dingen gezien maar zeg het dan gewoon... no hard feelings

ps, poilu. wie of wat is ADO?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Antw: Antw: Wie heeft er nog megalodon tanden?
ahuijsmans schreef:
hmm nah sorry maar als je mensen om megs vraagt om een verzameling te starten terwijl je hier een ouder draadje er 6 verkoopt dan lijkt me dat je die verzameling al aardig aan het uitbouwen bent! Ik zou willen dat ik er 6 had die er zo uitzagen als die van jou.
ps, poilu. wie of wat is ADO?![]()
Groen en geel zijn de kleuren ADO/FC Den Haag
als kind zeiden we altijd ADO: Afdeling Dames Onderbroeken.(Lol)
gr Hogst