Stenen of fossielen
- FossilDude
- Administrator
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 310 times
- Contacteer:
Antw: Stenen of fossielen
Wat voor antwoord verwacht je of www. FOSSIEL .net? 
Fossils, naturally!
[Bewerkt door FossilDude op 14-05-2010 om 12:01 NL]

Fossils, naturally!
[Bewerkt door FossilDude op 14-05-2010 om 12:01 NL]
Van je hobby je beroep maken.... kan het nog beter? ;)
- Supergraver
- DragonSearcher
Dat hangt helemaal af van je eigen interesse, want leuker/interessanter is 

... Eternity awaits ...
Waarom niet allebei? Fossielen vind je vaak in de buurt van stenen. Ikzelf verzamel voornamelijk fossielen (die vind ik nog interessanter), maar als ik tijdens een zoektocht toevallig een mooie/interessante steen tegen kom, dan neem ik hem ook mee.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram

Fossielen staan bij mij ook op nummer een maar ik heb ook nog een mineralen verzameling.
En ik hoor wel vaker van andere fossielen verzamelaars dat zij eerst zijn begonnen met het verzamelen van mineralen zo als ik ook heb gedaan en nog in wat mindere maten doe.
Wat het ook is wat je gaat verzamelen het blijft gewoon leuk om te doen.
Groetjes Erik
E.J.
Ik ben zelf ook begonnen met mineralen, en door die mineralen kwam ik fossielen tegen op beursen. Zo begon ik zelf te zoeken naar fossielen, en ben ik uiteindelijk bij haaientanden uitgekomen. Ik verzamel niet intensief meer mineralen, maar heb nog een hele kast vol staan met mineralen. Ze blijven nog steeds erg mooi om naar te kijken. De enige manier om uit te vinden wat het beste bij jou past, is zelf zoeken. Ik denk wel dat de benelux net ietsje beter is voor het zoeken naar fossielen dan naar mineralen, al gaat dat vaak samen.
Groetjes,
Gunther
Groetjes,
Gunther
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
ik verzamelde vroeger rare steentjes, daar zaten fossielen maar ook mineralen tussen. uit eindelijk ben ik beide gaan verzamelen, maar de nadruk kwam meer op fossielen, toen de mineralen die oplichten onder uv licht ontdekt, en nu verzamel ik dus alleen fossielen en blacklight mineralen (als ik alle mineralen zou verzamelen dan zou ik al gauw niet meer kunnen slapen, dus ik moest een keuze maken). mineralen en fossielen gaan volgens mij prima samen, als je maar genoeg ruimte, tijd (en geld) ervoor hebt.
gr
sander
gr
sander