Mill
Mill
Alhoewel er deze zomer niet wordt opgespoten in Mill, heb ik gisteren 22/07 wel een hele hoop leuk materiaal gevonden:
60-tal tanden o.a.
Isurus hastalis, de grootste 4.5cm en perfect
Squalus of squatina
Cethorhinus maximus
Carcharias acutissima
Lamna sp.
potvistand
16! roggestekels, waaronder een dubbele
vogelbotje
(vogel)klauwtje
vissenwerveltjes
en nog wat leuk schelpenmateriaal
o.a. Neptunea contraria
Foto\'s volgen nog
[Bewerkt door Bert op 23-07-2005 om 10:46 NL]
60-tal tanden o.a.
Isurus hastalis, de grootste 4.5cm en perfect
Squalus of squatina
Cethorhinus maximus
Carcharias acutissima
Lamna sp.
potvistand
16! roggestekels, waaronder een dubbele
vogelbotje
(vogel)klauwtje
vissenwerveltjes
en nog wat leuk schelpenmateriaal
o.a. Neptunea contraria
Foto\'s volgen nog
[Bewerkt door Bert op 23-07-2005 om 10:46 NL]
Greetz, Bert
Antw: Mill
ben zeer benieuwd naar de foto\'s.
ik was vorige week in mill (met een splinternieuwe zeef) maar toen was het erg slecht.
ik heb wel een perfecte tand gevonden (determinatie is \'nog\' niet voor mij weggelegd), een roggestekel, wat minder perfect maar toch leuke tandjes en een paar mooie kleine schelpjes maar ik was duidelijk op de verkeerde plek bezig en het waaide ook erg hard waardoor we na een uurtje weer zijn weggegaan, we zagen meer zand achter onze oogleden dan op de grond op den duur.
ik ga zeer snel weer terug echter.
groeten
ik was vorige week in mill (met een splinternieuwe zeef) maar toen was het erg slecht.
ik heb wel een perfecte tand gevonden (determinatie is \'nog\' niet voor mij weggelegd), een roggestekel, wat minder perfect maar toch leuke tandjes en een paar mooie kleine schelpjes maar ik was duidelijk op de verkeerde plek bezig en het waaide ook erg hard waardoor we na een uurtje weer zijn weggegaan, we zagen meer zand achter onze oogleden dan op de grond op den duur.
ik ga zeer snel weer terug echter.
groeten