Met of zonder?
- Carboon
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 525 times
Antw: Antw: Met of zonder?
Dankje voor de waarschuwing. Hier had ik al twijfels over, en, na je bericht, heb meer informatie aangevraagd over hoe dit zit. Nu is het direct (a la copy-paste) overnemen van afbeeldingen onder (c) niet toegestaan zonder toestemming (kromme zin, ik weet het), maar als je de afbeelding natekend met enkele kleine aanpassingen, dan is de afbeelding je eigen eigendom. Dit ben ik dan ook van plan te gaan doen, wel met referencie naar de originele bron, maar toch, eigen werk. Om die reden zijn de copy-paste afbeeldingen die ik tot nu toe had geplaatst verwijderd. Als m'n probleem met foto's uploaden is verholpen en ik de tijd heb om zelf schematics te maken volgt er nieuw materiaal, want de positieve reacties hier doen me wel geloven dat zulke tekeningen voor de planten een enorme hulp kunnen zijn.wimenkids schreef:
Je moet je er zeker van zijn dat er geen rechten (copyright e.d.)op de afbeeldingen zitten voor je het gaat plaatsen, anders kan het een duur grapje voor je worden. Verwijzen naar een bepaalde tekst wordt niet door iedereen geaccepteerd.
[Bewerkt door Carboon op 11-01-2010 om 13:42 NL]
Op zoek naar groen in het zwart.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Met of zonder?
Prima dat je op zeker speelt. Als ik kan helpen met het digitaliseren / tekenen van schematics laat je maar iets weten.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Carboon
Antw: Antw: Met of zonder?
Dit probleem is opgelost.Frederik schreef:
Prima dat je op zeker speelt. Als ik kan helpen met het digitaliseren / tekenen van schematics laat je maar iets weten.
De auteur ken ik al langer, en hij vond het geen probleem. En inmiddels heb ik ook van de uitgever (Paleontological Association) groen licht. Ik heb nu zwart op wit toestemming gekregen om de afbeeldingen uit Cleal and Thomas (1994) te gebruiken, zolang ik er geen winst mee maak

Ciao! Tim
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Strak Tim!

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
ik moet toegeven het is een prachtig fossiel
Eerder schept men water met een zeef dan wijsheid zonder boeken.
definitely met!!
voor wetenschappelijke en didactische doeleinden wordt hier bijna altijd toestemming voor gegeven.
mvg stijn
voor wetenschappelijke en didactische doeleinden wordt hier bijna altijd toestemming voor gegeven.
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Heel mooi. Verstandig dat je ook de uitgever toestemming hebt gevraagd.
De senioribus nil nisi bene
- Carboon
Een zombie-topic. Nice 
Weet niet wie dit topic "tot leven" heeft gewekt, maar het is al heel oud hoor! Waarom die reacties nu, een jaar na dato?

Weet niet wie dit topic "tot leven" heeft gewekt, maar het is al heel oud hoor! Waarom die reacties nu, een jaar na dato?