Rare botjes
- DragonSearcher
Antw: Rare botjes

Ik heb inmiddels veel zitten vergelijken blijf toch uitkomen op een vogelhumerus. Ik ben het wel met Hanneke eens dat de knobbels missen, die je (aan een kant) wel op een van de fotos van Benjamin een beetje terug ziet (zie rode cirkel). Op de fotos van He-men is te zien dat de uiteinden van het bot versleten zijn, dus wellicht zijn de knobbels een beetje weggesleten. Of het is van een jong beest, zoals Hanneke al aangaf waarbij wellicht de knobbels nog niet echt aanwezig waren. Eerlijk gezegt, kom ik er niet uit...
Gr Jerry
... Eternity awaits ...
Antw: Antw: Rare botjes
Hoi Jerry,
Ook ik kan er niets anders van maken dan vogelbotje. Lijkt erg veel op de standaard kippenbotjes die we tijdens de kerst allemaal tegen komen. (zie foto's Tim)
De humeri van tim Zijn typisch van die (idd onvolgroeide) kippenhumeri. Vrijwel alle kippen die ik op mijn bord vond waren onvolgroeid.
groeten, Erik
Ook ik kan er niets anders van maken dan vogelbotje. Lijkt erg veel op de standaard kippenbotjes die we tijdens de kerst allemaal tegen komen. (zie foto's Tim)
De humeri van tim Zijn typisch van die (idd onvolgroeide) kippenhumeri. Vrijwel alle kippen die ik op mijn bord vond waren onvolgroeid.
groeten, Erik