Fossielen van Hoek van Holland
Antw: Fossielen van Hoek van Holland
Hoi!
Bedankt alvast voor de hulp!
De kwaliteit van de foto's heeft deels te maken met het feit dat ze zijn gemaakt met de camera van mijn telefoon (er is op dit moment geen betere camera beschikbaar) en er is in ons lab alleen maar TL licht dat erg fel is. Geen ideale omstandigheden, maar voor de korte tijd dat we dit moeten bekijken het beste wat we hebben.
En helaas nee; we hebben niet meer kiezen gevonden. Nog 2 incomplete muizenkiesjes die we volgende week onder de miscroscoop gaan bekijken.
Nog steeds de vraag of iemand zijn/haar database van de Pleistocene Noordzee met ons wil delen.
Bedankt alvast voor de hulp!
De kwaliteit van de foto's heeft deels te maken met het feit dat ze zijn gemaakt met de camera van mijn telefoon (er is op dit moment geen betere camera beschikbaar) en er is in ons lab alleen maar TL licht dat erg fel is. Geen ideale omstandigheden, maar voor de korte tijd dat we dit moeten bekijken het beste wat we hebben.
En helaas nee; we hebben niet meer kiezen gevonden. Nog 2 incomplete muizenkiesjes die we volgende week onder de miscroscoop gaan bekijken.
Nog steeds de vraag of iemand zijn/haar database van de Pleistocene Noordzee met ons wil delen.
- sharkteethrene
Hallo Catharina,
Het voorval op foto zeven en acht is zeer interesant.
Soortgelijke vondsten zijn ook gedaan in Miocene en Pliocene afzettingen!
Waarschijnlijk zal het ook zeer licht in gewicht zijn?
Graag zou ik het stuk eens live zien (The Stone ook).
We zijn hier al een tijdje mee bezig,en we hebben thans een vermoeden.
Hebben jullie de mogenlijkheid om de achtste mei aanwezig te zijn bij de ophande zijnde beurs?
Enkele verzamelaars van de Pleistocene Noordzee vondsten zullen ook aanwezig zijn.
Deze zullen eerder gegevens doorgegeven na persoonlijk contact.
Groetjes,
Rene.
Het voorval op foto zeven en acht is zeer interesant.
Soortgelijke vondsten zijn ook gedaan in Miocene en Pliocene afzettingen!
Waarschijnlijk zal het ook zeer licht in gewicht zijn?
Graag zou ik het stuk eens live zien (The Stone ook).
We zijn hier al een tijdje mee bezig,en we hebben thans een vermoeden.
Hebben jullie de mogenlijkheid om de achtste mei aanwezig te zijn bij de ophande zijnde beurs?
Enkele verzamelaars van de Pleistocene Noordzee vondsten zullen ook aanwezig zijn.
Deze zullen eerder gegevens doorgegeven na persoonlijk contact.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Hallo Catherina en co,
ik hoor jullie muizenkiesjes noemen, die wil ik graag zien. Ik voer een onderzoek uit naar strandvondsten van fossiele kleine zoogdieren langs de Nederlandse kust in samenwerking met Museum Naturalis, vandaar mijn belangstelling. Mail me zo snel mogelijk op het eerst genoemde emailadres
Francien Dieleman,
gastmedewerker Museum Naturalis Leiden
rzlast@ziggo.nl
dieleman@naturalis.nnm.nl
ik hoor jullie muizenkiesjes noemen, die wil ik graag zien. Ik voer een onderzoek uit naar strandvondsten van fossiele kleine zoogdieren langs de Nederlandse kust in samenwerking met Museum Naturalis, vandaar mijn belangstelling. Mail me zo snel mogelijk op het eerst genoemde emailadres
Francien Dieleman,
gastmedewerker Museum Naturalis Leiden
rzlast@ziggo.nl
dieleman@naturalis.nnm.nl
groeten van Muisje