Onbekende dingetjes!
Antw: Onbekende dingetjes!
Dit is nog iets dat van de Kaloot komt en lijkt op de dingen van het eerste plaatje. De staafjes zijn nu alleen wat groter en liggen netjes naast elkaar.

Ikzelf dacht aan roggentanden, ik heb ze wel eens in stukken steen gezien, en daar lijkt het wel op, alleen zo worden ze normaal niet gevonden in deze omgeving dacht ik. Heeft iemand enig idee?

Ikzelf dacht aan roggentanden, ik heb ze wel eens in stukken steen gezien, en daar lijkt het wel op, alleen zo worden ze normaal niet gevonden in deze omgeving dacht ik. Heeft iemand enig idee?
.
stukje stengel van calamites sp. (is een soort \"reuzenpaardestaart\") denk ik. wanneer dat klopt zou het dan uit het carboon moeten comen (steenkool)
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- FransFrenken
- Contacteer:
Af en toe vindt je op de Kaloot wel Carboonmateriaal. Er is indertijd veel gestort om de dijken te verstevigen.
Ik heb zoiets zelf nog niet gevonden op de Kaloot.
groeten
Frans
Ik heb zoiets zelf nog niet gevonden op de Kaloot.
groeten
Frans
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Het strand dat jullie bedoelen is het strandje naast Fort Rammekens bij Rithem. Tegen de duinrand daar spoelen kleinere haaientanden aan. Het is er niet echt rijk aan tanden maar je kan er wel wat vinden. Dit strand word ook door naaktrecreanten gebruikt en helaas ook door mannelijke sekstoeristen.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Dat strandje bij Rammekens is hemelsbreed ook maar enkele honderden meters van de Kaloot vandaan, alleen de vaargeul naar de haven zit ertussen. Het is daar dan zeker ook hetzelfde materiaal dat je op de Kaloot aantreft, alleen wat minder?
.