Fossielen in Belgische steden
Antw: Fossielen in Belgische steden
ik weet niet als je daar iets aan hebt maar, op sommige opritten kan je stenen vinden met daar fossiele resten in. Ik zou m'n stoute schoenen eens aantrekken en op zoek gaan, vraag toch maar best eerst als je op hun oprit mag rondneuzen. (die fossielen komen dan niet écht uit Oostende maar eerder uit een groeve vanwaar ze die keitjes hebben gehaald.)
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
Antw: Antw: Fossielen in Belgische steden
Waarom naar een steengroeve gaan als ze de steengroeve naar je toe brengen ???Johwi schreef:
Hallo is het nu al zo erg met je dat je de fossieltjes uit gebouwen moet gaan kloppen??

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
ik denk er eigenlijk nog maar net aan.
volgens mij zou je fossielen kunnen vinden in gesteente uit Balegem, het was gisteren open monumenten dag. een van die open monumenten was de groeve van Balegem, wie weet? als je te weten kan komen welke gebouwen er gebouwd zijn met stenen uit die groeve, kan je misschien iets tegenkomen.
Groetjes Fré
volgens mij zou je fossielen kunnen vinden in gesteente uit Balegem, het was gisteren open monumenten dag. een van die open monumenten was de groeve van Balegem, wie weet? als je te weten kan komen welke gebouwen er gebouwd zijn met stenen uit die groeve, kan je misschien iets tegenkomen.
Groetjes Fré
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
in Leuven tref je heel wat aan in oude gebouwen,
er is zelfs een geologische wandeling aan besteedt, zelfs de (of een van de) eerste, aan de hand van Prof. F. Gullentops
er is zelfs een geologische wandeling aan besteedt, zelfs de (of een van de) eerste, aan de hand van Prof. F. Gullentops
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996