Een kleine quiz 3
- FransFrenken
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
Volgens mij worden zijn Engelse zinnen vertaald naar het Nederlands door een computer... Maak er maar van "Tien voor wartaal!" hahaha.Gerrit-Jan schreef:Snap nog steeds niet waarom jullie steeds winnen met tien voor taal haha0dinofthenorth schreef:
Ha ha, de enige manier om uit te vinden is om meer mensen denk wat ze zijn. Wanneer mensen het hebben geraden op alles wat zal ik u vertellen het antwoord!:D
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
Het is, ik gebruik Bing.Sorry.fransfrenken wrote:Volgens mij worden zijn Engelse zinnen vertaald naar het Nederlands door een computer... Maak er maar van "Tien voor wartaal!" hahaha.Gerrit-Jan schreef:Snap nog steeds niet waarom jullie steeds winnen met tien voor taal haha0dinofthenorth schreef:
Ha ha, de enige manier om uit te vinden is om meer mensen denk wat ze zijn. Wanneer mensen het hebben geraden op alles wat zal ik u vertellen het antwoord!:D
[Editted by 0dinofthenorth on 24-10-2010 at 21:55 GMT +1]
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Een kleine quiz 3
Ik heb eerlijk mn twijfels of je het zelf hebt kunnen determineren? Het lijken mij dezelfde stukken waar ik twee dozen vol van heb van het strand van Hoek van Holland. Niet te determineren.0dinofthenorth schreef:
Ben je eerlijk Thomas? Ik ben op het moment ongelovig

- FransFrenken
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
0dinofthenorth schreef:Het is, ik gebruik Bing.Sorry.fransfrenken wrote:Volgens mij worden zijn Engelse zinnen vertaald naar het Nederlands door een computer... Maak er maar van "Tien voor wartaal!" hahaha.Gerrit-Jan schreef:Snap nog steeds niet waarom jullie steeds winnen met tien voor taal haha0dinofthenorth schreef:
[Editted by 0dinofthenorth on 24-10-2010 at
Gewoon in het Engels schrijven!
Kijk ook eens op mijn website :
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
Hallo, ik kopen deze stukken vele jaren geleden zeer goedkoop in een winkel, alle de fossielen werden geïdentificeerd.gverwey wrote:Ik heb eerlijk mn twijfels of je het zelf hebt kunnen determineren? Het lijken mij dezelfde stukken waar ik twee dozen vol van heb van het strand van Hoek van Holland. Niet te determineren.0dinofthenorth schreef:
Ben je eerlijk Thomas? Ik ben op het moment ongelovig
- 0dinofthenorth
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
fransfrenken wrote:Am I allowed to write in english on the Dutch forum?0dinofthenorth schreef:Het is, ik gebruik Bing.Sorry.fransfrenken wrote:Volgens mij worden zijn Engelse zinnen vertaald naar het Nederlands door een computer... Maak er maar van "Tien voor wartaal!" hahaha.Gerrit-Jan schreef:Snap nog steeds niet waarom jullie steeds winnen met tien voor taal haha0dinofthenorth schreef:
[Editted by 0dinofthenorth on 24-10-2010 at
Gewoon in het Engels schrijven!
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Een kleine quiz 3
Dan ben ik zeer benieuwd welke namen deze fossielen gekregen hebben.0dinofthenorth schreef:
Hallo, ik kopen deze stukken vele jaren geleden zeer goedkoop in een winkel, alle de fossielen werden geïdentificeerd.
Groeten,
Gerard
- 0dinofthenorth
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Re: Een kleine quiz 3
Omdat dit toch meer luchtige kwisjes zijn, heb ik ze verplaatst naar off-topic
Because of the light-footed nature of these quiz topics, I moved them to off-topic. Hope you don't mind, Thomas?
Because of the light-footed nature of these quiz topics, I moved them to off-topic. Hope you don't mind, Thomas?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- 0dinofthenorth
Re: Een kleine quiz 3
Ok, fine with me. (At first, I thought it was deleted when I went to check on it!):D