filmpje uit Mill

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Casper
Contacteer:
Antw: filmpje uit Mill

Bericht door Casper » 18 sep 2005, 14:55

dat je alleen geluid krijgt ligt misschien aan je codecs? moet je die misschien updaten?

Groeten

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: filmpje uit Mill

Bericht door Casper » 18 sep 2005, 15:07

maarten schreef:
Casper schreef:
Leuk zeg!!!!

Dit wil ik nou ook wel eens meemaken... misschien in de herfstvakantie?
Leuk Casper??? Heb het daar gezien, mij krijgen ze dat gat niet in!!!!!!! Wil nog lang leven, veel fossielen verzamelen en uiteindelijk op hoge leeftijd in mijn slaap overlijden, niet op betrekkelijk jonge leeftijd verdrinken in een baggerput.....
toch gaan er niet erg veel mensen dood aan...

Post mortem we sort 'em!

cru84
Contacteer:

Bericht door cru84 » 18 sep 2005, 15:41

Heb het filmpje (nog) niet gezien maar wat ik zo lees staat mijn in het filmpje in een diepe put.
Bij ons op de opgraving is van donderdag op vrijdag ook een wand ingestort als 1 van ons in de put had gestaan hadden we dat niet overleefd (was maar 2,5 meter diep).
Altijd oppassen dus helemaal met water in de buurt en als er barsten ontstaan op de randen moet je wegwezen.
Neem aan dat jullie dat al lang weten maar toch! :)

[Bewerkt door cru84 op 18-09-2005 om 14:42 NL]

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe

nijntje

Bericht door nijntje » 18 sep 2005, 16:37

tuurlijk
we zijn trouwens meestla met z\'n tween is wel zo veilig

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

ErikB

Bericht door ErikB » 18 sep 2005, 17:01

Hoi,

Ik kan het filmpje nog steeds niet zien..
Enne, als een put van 2,5 meter instort en je krijgt die natte bagger over je heen dan red je het ook met z\'n tweetjes niet.

Gegroet,

Erik

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 18 sep 2005, 17:27

Zoals Casper zegt, Codecs updaten, de laatste Windows Media player downloaden...

petersl

Bericht door petersl » 19 sep 2005, 13:32

Het filmpje was op 10 maart 2005 opgenomen. Gevaar voor instorting was er niet. Het enige gevaar was dat je vast komt te zitten in de modder en dat het water opeens omhoog komt en dat je laarzen dan vollopen. Of dat je weg wilt lopen en dan vast staat en dan (bijna) omvalt. Wat je daarvan leert is dat je niet te lang je voeten stil op een plek moet laten staan.

Je ziet op het filmpje ook dat de omgeving rond de kolk zeer sterk verandert, dat was binnen een half uur.

Ik zou zelf niet alleen gaan zoeken maar voor de rest is het niet direct levensgevaarlijk. Het ergste wat je kunt overkomen is een nat pak en dan moet je stoppen met zoeken. Ik had toen geen waadbroek aan maar kaplaarzen en een regenbroek, dus als het water te hoog kwam liepen mijn laarzen vol. De opbrengst viel ook erg tegen, wij waren de hele ochtend (4 uur) bezig en ik had maar 1 tand gevonden. Maar binnenkort neem ik toch maar weer een dag verlof op om te kijken of ik nu meer geluk heb.

Peter Sloots

Jeroen

Bericht door Jeroen » 19 sep 2005, 13:43

Even over die waarschuwingen; ik vind het gezien mijn naieviteit wel erg fijn dat het er door sommigen bij vermeld wordt.

Ik ben zelf namelijk eens vrolijk een berg opgelopen en ben er langs een gladde kant met losliggende stenen en kiezels weer af gaan lopen, die wand werd uiteindelijk zo steil dat ik om moest draaien en eigenlijk bijna perongeluk echt van de berg af viel.

Dat was volledig onverantwoord maar niet op dat moment evident, zo ook dus met wanden en instorten.

groet
Jeroen

Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.

-j

Maarten
Antw: Antw: filmpje uit Mill

Bericht door Maarten » 19 sep 2005, 16:37

Jeroen schreef:

Even over die waarschuwingen; ik vind het gezien mijn naieviteit wel erg fijn dat het er door sommigen bij vermeld wordt.

Ik ben zelf namelijk eens vrolijk een berg opgelopen en ben er langs een gladde kant met losliggende stenen en kiezels weer af gaan lopen, die wand werd uiteindelijk zo steil dat ik om moest draaien en eigenlijk bijna perongeluk echt van de berg af viel.

Dat was volledig onverantwoord maar niet op dat moment evident, zo ook dus met wanden en instorten.

groet
Jeroen
Dat betekent dat de kans klein is dat we ooit je 10.000 bericht mogen begroeten???

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

DNAtim
Contacteer:

Bericht door DNAtim » 19 sep 2005, 17:01

LOL

Gaaf filmpje!

Tim

Gesloten