Vervolg klein quizje
Antw: Vervolg klein quizje
Nou nou, ik vind het juist een erg leuke vraag! Ook de prijs is toch niet mis, ik zie daar oa al een leuk squalusje liggen.
Ik denk dat het een Hexanchus in uit Chili, en hij is 5,1 cm groot.
groetjes Ward

- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Leuk maar toch een lastige quiz! Mooie prijs ook. Ik ben erg fan van het materiaal uit Egem!
Ik ga voor een C. carcharias uit Chili van 4,5cm.
Groeten,
Gerard
Ik ga voor een C. carcharias uit Chili van 4,5cm.
Groeten,
Gerard
Leuk, een quizje!
Tand: C. Carcharias
Grootte: 4,01 cm
Vindplaats: Tsja, sowieso woestijn lijkt me. Marokko dan maar?
@Erik M: De prijsvraag hoeft inderdaad niet altijd grote schatten te omvatten hoor. Kleintjes zijn minstens zo leuk! Die grotere spreken alleen meer tot de verbeelding denk ik (bij mij althans).
Gr. Stan
Tand: C. Carcharias
Grootte: 4,01 cm
Vindplaats: Tsja, sowieso woestijn lijkt me. Marokko dan maar?
@Erik M: De prijsvraag hoeft inderdaad niet altijd grote schatten te omvatten hoor. Kleintjes zijn minstens zo leuk! Die grotere spreken alleen meer tot de verbeelding denk ik (bij mij althans).
Gr. Stan
Moeilijke vraag... veel gekartelde tanden... maar een paar die nu nog rondzwemmen. Tanden groter dan 4cm zijn er nog maar een paar, dus zal ik ook stilaan moeten denken aan een Carcharodon carcharias met een grootte van 5,5cm gevonden in South Carolina.
Een Hemipristis uit Chili. 4,2 cm. Iedereen gokt op Marokko ,dan gok ik op Chili
[Bewerkt door Erik-B op 06-12-2010 om 17:25 NL]
[Bewerkt door Erik-B op 06-12-2010 om 17:25 NL]
Hoppa, weer zo'n leuke quiz! Wel moeilijk deze keer. Das niet zomaar even gokken.
Ik denk er een joekel van een hemipristis in te zien, gevonden in bone valley en 5.1 cm
Grrr Edo
Ik denk er een joekel van een hemipristis in te zien, gevonden in bone valley en 5.1 cm
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Ik denk een hemipristis gevonden in souht carolina en de lengte 5.5 cm
Guus
Heej Erik,
Leuke quiz, wel leuk dat het een keer wat moeilijker is! Ik denk dat het gaat om een tand uit Peru, een tand van een witte haai is en 6,3 cm lang is.
Mvg. Ivo
Leuke quiz, wel leuk dat het een keer wat moeilijker is! Ik denk dat het gaat om een tand uit Peru, een tand van een witte haai is en 6,3 cm lang is.
Mvg. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
hey Erik,
ik had niet gezien dat er een quiz was, stond zeker verscholen tussen de kleine tandjes en mooiste van 2010 topics.
ik denk dat het een Hemipristis serra is, van 4.5 cm en hij komt uit de droogste woestijn ter wereld, de atacama woestijn, die voor een groot deel in Chili ligt, maar ook in Peru, Bolivia en Argentinië.
gr
sander
ik had niet gezien dat er een quiz was, stond zeker verscholen tussen de kleine tandjes en mooiste van 2010 topics.
ik denk dat het een Hemipristis serra is, van 4.5 cm en hij komt uit de droogste woestijn ter wereld, de atacama woestijn, die voor een groot deel in Chili ligt, maar ook in Peru, Bolivia en Argentinië.
gr
sander