stop.,,
- svensteenbergen
Antw: stop.,,
@stijn jah ik heb belangsteling.,
@ahuijsmans leuk ik zal ff aan mama vragen,
mvg sven
@ahuijsmans leuk ik zal ff aan mama vragen,
mvg sven
wie zoekt zal vinden(hoop ik)
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Srry, kein vraag je maar ... Wat is Residu? om deze topic niet te verstoren is mij mailen mischien handiger:P.
En trouwens: Wij verzamelaars kennen het woord "Stoppen" toch helemaal niet:D
Gr, Jordy
En trouwens: Wij verzamelaars kennen het woord "Stoppen" toch helemaal niet:D
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Sven van stoppen krijg je spijt. Op een lager pitje zetten is beter.Maar dan nog, mag je je niet opgeven bij een vereniging in je provincie?(GEA of NGV). Dan heb je toch kans dat je een keer mee kunt, tijdens een excursie.
Hallo Sven, niet zo snel opgeven hoor!
Ik ben zelf ook jaren gestopt met verzamelen omdat ik het druk met kleine kindjes had, maar die zijn nu groter dus nu heb ik weer meer tijd voor mezelf als ik niet werk dus kan ik weer lekker zoeken.
Gelukkig kun je fossielen een tijdje wegleggen als je geen tijd hebt daar gebeurt doorgaans niet zoveel mee. Moet je is bezig gaan met bonsai, even een periode geen tijd de hele boel dood, die hobby heb ik jaren geleden al opgegeven;)
Ik ben deze vakantie aan het opruimen en kom van alles tegen, stuur me je adres maar dan zend ik je wat om de vakantie door te komen.....
gr
pearl:)
Ik ben zelf ook jaren gestopt met verzamelen omdat ik het druk met kleine kindjes had, maar die zijn nu groter dus nu heb ik weer meer tijd voor mezelf als ik niet werk dus kan ik weer lekker zoeken.
Gelukkig kun je fossielen een tijdje wegleggen als je geen tijd hebt daar gebeurt doorgaans niet zoveel mee. Moet je is bezig gaan met bonsai, even een periode geen tijd de hele boel dood, die hobby heb ik jaren geleden al opgegeven;)
Ik ben deze vakantie aan het opruimen en kom van alles tegen, stuur me je adres maar dan zend ik je wat om de vakantie door te komen.....
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- svensteenbergen
dankjewel peurl ik stuur je berichtje:D
@stijn ja je mag op dat email adres je weet wel mijn addres
@stijn ja je mag op dat email adres je weet wel mijn addres
wie zoekt zal vinden(hoop ik)
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Antw: stop.,,
Klopt helemaal stijn!stijnboy9 schreef:Wij moesten eigenlijk ook nog wat residu van balegem in Antwerpen uitwisselen heahuijsmans schreef:
Hoi Sven,
Als het gaat om residu wil ik best afspreken dat ik je een keer per maand een kilo of 5 toestuur?
Zo kun je toch in de hobby blijven, enige dat je ouders dan moeten doen is de verzendkosten betalen.
Ik kom minimaal wel elke maand in antwerpen of omgeving...
Goed idee? Mail me anders maar
ps, je kunt immers ook nooit genoeg iphones hebben he![]()
[Bewerkt door Ahuijsmans op 18-12-2010 om 15:08 NL]maar ja momenteel kan ik niet geraken in Antwerpen.
Sven: Kan ik je sturen naar je huidige emailadres?
Groeten,
Stijn

Heb alleen nu vernomen dat ik op een verkeerde manier het verzamelt heb. Het is namelijk niet fijn gezeefd, dus merendeel is zand. haha, dom dom dom!
Ach nooit te oud om te leren, bij mij zaten er ondanks dat toch leuke dingen in.
Ik heb binnenkort kerstvakantie, antwerpen wordt dus mijn dagelijkse tijdverdrijf, als je er een keer bent

groetjes!
enne sven, aanbod staat. als ik wat goed residu moet meenemen, let me know too

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D