OFF-TOPIC ! ?
Antw: OFF-TOPIC ! ?
Theo, ik had inderdaad geen benul van het offtopic onderdeel, ik lees enkel via de nieuwste posts knop.
Je hebt inderdaad heel wat mooie paddestoelen foto's gebracht, super!
Ik ga er meer naar kijken.
Maar aan zowat alle andere berichten in dit onderdeel heb ik echt geen boodschap, en gaan indd het forum nog meer doen verdwijnen in het zwarte gat van de chatbox.
Fred, misschien kan een onderdeel natuurfotos getrokken tijdens zoektochten wel toegevoegd worden, en dit kan dan wel in de nieuwe posts opgenomen worden? Zo kunnen de tandenmannen ook eens wat andere fotos posten. Is dit geen idee?
cheerS
Maar aan zowat alle andere berichten in dit onderdeel heb ik echt geen boodschap, en gaan indd het forum nog meer doen verdwijnen in het zwarte gat van de chatbox.
Fred, misschien kan een onderdeel natuurfotos getrokken tijdens zoektochten wel toegevoegd worden, en dit kan dan wel in de nieuwe posts opgenomen worden? Zo kunnen de tandenmannen ook eens wat andere fotos posten. Is dit geen idee?
cheerS
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Gerrit-Jan
- Contacteer:

Vind ik geen slecht idee. Dan is er in ieder geval een verband en het geeft aan hoe mooi (en kwetsbaar) het kan zijn in een groeve!Erik-B schreef:
Bij onze oosterburen hebben ze daar een leuk topic voor. Fauna in de steengroeve/ intressante locatie.Misschien is dat ok wat voor dit forum?
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 08-02-2011 om 00:40 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene

Ola Theo,
Mischien met wat fossiele schelpjes op de achtergrond,hehe.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- sharkteethrene
Ola,
Of een beetje creatief zijn,zodat het toch on-Topic is..lol.
http://www.geologievannederland.nl/foss ... n/aasvlieg
Groetjes,
Rene.
Of een beetje creatief zijn,zodat het toch on-Topic is..lol.
http://www.geologievannederland.nl/foss ... n/aasvlieg
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hallo
Alhoewel ik ook een groot natuurliefhebber ben is wat mij betreft het kleine off-topic hoekje meer dan voldoende en moeten we dit zeker niet gaan uitbreiden. Dit is natuurlijk een fossielenwebsite.
Voor de liefhebbers van recente flora en fauna zal er uiteraard wel een passende site te vinden zijn op het www.
Alhoewel ik ook een groot natuurliefhebber ben is wat mij betreft het kleine off-topic hoekje meer dan voldoende en moeten we dit zeker niet gaan uitbreiden. Dit is natuurlijk een fossielenwebsite.
Voor de liefhebbers van recente flora en fauna zal er uiteraard wel een passende site te vinden zijn op het www.
Robert Mensink
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
NATUURFORUM.actie-forum.com
ik heb iets gemaakt. Ik hoop dat er veel mensen gebruik van gaan maken. het ziet er nog niet zo mooi uit maar moet nog veel veranderen. Suggesties mail me.
Schrijf je allemaal gratis in, stel je vragen en ik hoop dat het een super-actief forum wordt, Dus kijk er elke dag 1 keertje op
kijk hier: http://natuurforum.actie-forum.com/
[Bewerkt door jordyvanderbeek op 08-02-2011 om 16:22 NL]
Schrijf je allemaal gratis in, stel je vragen en ik hoop dat het een super-actief forum wordt, Dus kijk er elke dag 1 keertje op
kijk hier: http://natuurforum.actie-forum.com/
[Bewerkt door jordyvanderbeek op 08-02-2011 om 16:22 NL]
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Antw: Antw: OFF-TOPIC ! ?
Stijn schreef:
Theo, ik had inderdaad geen benul van het offtopic onderdeel, ik lees enkel via de nieuwste posts knop.
cheerS
Off-topic is maar één muisklik weg en toch voor een aantal onder ons onbestaande.
Ik beweer niet dat de moppen,het drie woorden spel of dergelijke hier een plaatsje moeten krijgen, die dingen is meer even stoom aflaten,maar een toevallige ontdekking van planten, insecten amfibieen,kleine zogdieren (mogen ook grote zijn) komen hier veel meer onder de aandacht dan aan de andere uithoek van het forum.
Gewoon een ikoontje als dat van een "link" als er een nieuw item gelanceerd wordt.
Een mens is van nature nieuwsgierig en zou dan dadelijk gaan kijken.
Theo
Ik ben het wel met Theo eens. Een heleboel leuke topics verdwijnen eigenlijk in de prullenbak( een heleboel mensen kijken niet in het off-topic forum). Maar ik ben het er ook wel mee eens, dat er een middenweg gekozen moet worden.Teveel off-topicis ook niet de bedoeling. Maar fauna in de groeve,( bedankt voor de prachtige voorbeelden GJ)zou toch voor veel mensen makkelijker te vinden moeten zijn.
Antw: Antw: OFF-TOPIC ! ?
is het dan verboden je te amuseren?freddy schreef:
Dat lijkt mij een goed idee, en zo zal het de sfeer zeker een beetje opkrikken, maar zullen er dan geen negatieve reacties komen van forumleden op mensen die teveel berichtjes off-topic posten?!