Een bergje brachio's
Antw: Een bergje brachio's
Mooie vondsten en prachtige foto's Bram!
Ik heb zelf ook nog ergens een aantal bakjes met dit spul liggen in de schuur, maar ben nooit echt toegekomen aan determinatie. Wie weet dat jij mij Zaterdag kan helpen hiermee?
Zal het eens klaarleggen. Vind het namelijk wel prachtige dingetjes.
[Bewerkt door Colin op 15-05-2011 om 14:10 NL]
Ik heb zelf ook nog ergens een aantal bakjes met dit spul liggen in de schuur, maar ben nooit echt toegekomen aan determinatie. Wie weet dat jij mij Zaterdag kan helpen hiermee?

Zal het eens klaarleggen. Vind het namelijk wel prachtige dingetjes.
[Bewerkt door Colin op 15-05-2011 om 14:10 NL]
'Just Pick It!'
Hey Colin,
Verwacht niet te veel van mijn determinatie skills, ik vind het erg moeilijke fossielen en ik ken er nog niet veel van. Je hebt trouwens mail wat zaterdag betreft
Prachtig zijn ze zeker!
Groeten,
Bram
PS: Prachtig Miste spul op de fotopagina's van jou trouwens!
[Bewerkt door Bram op 15-05-2011 om 18:20 NL]
Verwacht niet te veel van mijn determinatie skills, ik vind het erg moeilijke fossielen en ik ken er nog niet veel van. Je hebt trouwens mail wat zaterdag betreft

Prachtig zijn ze zeker!
Groeten,
Bram
PS: Prachtig Miste spul op de fotopagina's van jou trouwens!
[Bewerkt door Bram op 15-05-2011 om 18:20 NL]
Bram,
van mij mag u zeker nog meer foto's plaatsen. Brachiopoden zijn een interessante groep en zelf probeer ik meer te weten te komen over deze armpotigen, vooral uit het Krijt en Boven Jura, maar ook uit andere periodes.
Mvg
Luc
van mij mag u zeker nog meer foto's plaatsen. Brachiopoden zijn een interessante groep en zelf probeer ik meer te weten te komen over deze armpotigen, vooral uit het Krijt en Boven Jura, maar ook uit andere periodes.
Mvg
Luc
Panta rhei
Heraclites
Heraclites