Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Webmaster,
Vind dat een goed gedoe, zelf ben ik dit ook van plan met een database van de fossielen, weet jammer genoeg niet hoe ik een mapje met pijl van het net kan saven.
Duys
Vind dat een goed gedoe, zelf ben ik dit ook van plan met een database van de fossielen, weet jammer genoeg niet hoe ik een mapje met pijl van het net kan saven.
Duys
allereerst vind ik dit een superidee.
even om te melden dat het werkt op Internet Explorer 9 en Comodo Dragon (beveiligde variant op Google Chrome)
Groetjes Fré
even om te melden dat het werkt op Internet Explorer 9 en Comodo Dragon (beveiligde variant op Google Chrome)
Groetjes Fré
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
Ik sluit mij bij Bram aan.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
@ Olof: Bedankt 
Wat literatuur betreft, ik zou wel een begin van een lijstje kunnen maken voor Noordzee/Hollandse kust/HvH (overlapping qua vondstmogelijkheden) en voor Antwerpen/M*** (ook overlapping qua vondstmogelijkheden). Wellicht dat relevante websites onder een subkopje ook vermeld kunnen worden.
Groeten,
Bram

Wat literatuur betreft, ik zou wel een begin van een lijstje kunnen maken voor Noordzee/Hollandse kust/HvH (overlapping qua vondstmogelijkheden) en voor Antwerpen/M*** (ook overlapping qua vondstmogelijkheden). Wellicht dat relevante websites onder een subkopje ook vermeld kunnen worden.
Groeten,
Bram
Ik zal een mogelijkheid toevoegen dat gewone en seniorleden zelf literatuur aan een vindplaats kunnen toevoegen. Goed idee!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Zelf literatuur toevoegen!
Met dank aan de regenachtige ochtend kunnen jullie nu uitproberen om literatuur aan de vindplaatsbeschrijvingen toe te voegen.
Het is een test, ik kan niet garanderen dat alles goed werkt!
Log eerst in, ga dan naar de betreffende vindplaatsbeschrijving. Onderaan kun je literatuur toevoegen. Let Op! Niet voor juniorleden beschikbaar!
Relevante websites zouden nuttig kunnen zijn om op dezelfde manier te doen. Ik zal daarover nadenken of dat veilig is, en hoe dat zou moeten.
Als er voldoende literatuurverwijzingen in staan, zal ik een lijst daaruit genereren en die op de boekenpagina zetten. Die zal dan anders ingericht moeten worden.
Succes! Ik hoor wel of alles naar behoren werkt.
[Bewerkt door webmaster op 11-06-2011 om 12:41 NL]
Het is een test, ik kan niet garanderen dat alles goed werkt!
Log eerst in, ga dan naar de betreffende vindplaatsbeschrijving. Onderaan kun je literatuur toevoegen. Let Op! Niet voor juniorleden beschikbaar!
Relevante websites zouden nuttig kunnen zijn om op dezelfde manier te doen. Ik zal daarover nadenken of dat veilig is, en hoe dat zou moeten.
Als er voldoende literatuurverwijzingen in staan, zal ik een lijst daaruit genereren en die op de boekenpagina zetten. Die zal dan anders ingericht moeten worden.
Succes! Ik hoor wel of alles naar behoren werkt.
[Bewerkt door webmaster op 11-06-2011 om 12:41 NL]
Kennis telt!
Ik probeerde een boek toe te voegen bij Öland, maar toen ik op toevoegen klikte zei het dat de vindplaats niet bestond en werd het dus niet toe gevoegd.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
Hallo Herman,
Dat is nog eens snel en het ziet er goed uit!
Nog een mogelijke toevoeging: een optie om naar een bepaald artikel in een tijdschrift te verwijzen zou handig zijn. Wellicht gewoon hetzelfde formulier, maar dan een hokje aanvinken dat een veld opent waarin je moet verwijzen naar het tijdschrift + jaargang + nummer.
Bijvoorbeeld voor het voorkomen van zeeegels in Antwerpen zal dit erg handig zijn, of voor het aanspoelen van barnsteen aan de Nederlandse kust.
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 11-06-2011 om 17:25 NL]
Dat is nog eens snel en het ziet er goed uit!
Nog een mogelijke toevoeging: een optie om naar een bepaald artikel in een tijdschrift te verwijzen zou handig zijn. Wellicht gewoon hetzelfde formulier, maar dan een hokje aanvinken dat een veld opent waarin je moet verwijzen naar het tijdschrift + jaargang + nummer.
Bijvoorbeeld voor het voorkomen van zeeegels in Antwerpen zal dit erg handig zijn, of voor het aanspoelen van barnsteen aan de Nederlandse kust.
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 11-06-2011 om 17:25 NL]
Antw: Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Tiens ... waarom Hoevenen verwijderen en de rest niet ??? Mill zal dan wel de volgende zijn zekers?stijnboy9 schreef:
Dag Herman,
ik heb al wat literatuur toegevoegd. Handig zo. Ik heb een kleine opmerking. Zou u alsjeblieft de Google-earth venster van Hoevenen willen verwijderen? Ik denk dat dit enkel problemen gaat opleveren.
Groetjes,
Stijn
Ik ben en blijf zowieso geen voorstander om op het even welke manier vindplaatsen openlijk te verspreiden (www)!
grtn,mike